Ik heb een website opgericht waarin ik aanbied om logo's te ontwerpen voor bedrijven, verenigingen, clubs en particulieren. Via de website kan de opdrachtgever via een formulier de wensen van een logo kenbaar maken.
Ik stuur de opdrachtgever concepten toe, om met zijn feedback weer nieuwe concepten aan te leveren om tot een uiteindelijk logo te komen. Het gewenste logo stuur ik vervolgens in alle formaten (inclusief de bronbestanden) naar de opdrachtegever. Ik stuur geen factuur, ook is er geen sprake van een contract. Mijn idee is betaling via het "pay what you want' principe. De odprachtgever kan nadat hij het logo heeft ontvangen een zelf gekozen bedrag overmaken via bank of Paypal.
Hij bepaalt dus zelf hoeveel hij betaalt.
Het risico is natuurlijk dat de opdrachtgever helemaal niet betaald waardoor ik niets terug krijg voor mijn werk.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een website opgericht ( www.gratislogoontwerp.nl ) waar mensen een logo aanvraag kunnen doen
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
I hoop gemiddeld 500 euro te ontvangen voor 8-12 logo's.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Klant bepaalt zelf hoeveel hij betaalt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback op Pay what you want - principe.
Feedback op website (vormgeving en tekst). Website is overigens nog niet helemaal klaar (ben al wel begonnen met het aannemen van opdrachten).
www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Logowerkplaats
Logowerkplaats
Omschrijving van je concept:
Ik heb een website opgericht waarin ik aanbied om logo's te ontwerpen voor bedrijven, verenigingen, clubs en particulieren. Via de website kan de opdrachtgever via een formulier de wensen van een logo kenbaar maken.
Ik stuur de opdrachtgever concepten toe, om met zijn feedback weer nieuwe concepten aan te leveren om tot een uiteindelijk logo te komen. Het gewenste logo stuur ik vervolgens in alle formaten (inclusief de bronbestanden) naar de opdrachtegever. Ik stuur geen factuur, ook is er geen sprake van een contract. Mijn idee is betaling via het "pay what you want' principe. De odprachtgever kan nadat hij het logo heeft ontvangen een zelf gekozen bedrag overmaken via bank of Paypal.
Hij bepaalt dus zelf hoeveel hij betaalt.
Het risico is natuurlijk dat de opdrachtgever helemaal niet betaald waardoor ik niets terug krijg voor mijn werk.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een website opgericht ( www.gratislogoontwerp.nl ) waar mensen een logo aanvraag kunnen doen
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
I hoop gemiddeld 500 euro te ontvangen voor 8-12 logo's.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Klant bepaalt zelf hoeveel hij betaalt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback op Pay what you want - principe.
Feedback op website (vormgeving en tekst). Website is overigens nog niet helemaal klaar (ben al wel begonnen met het aannemen van opdrachten).
www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44895-logo-ontwerp-pay-what-you-want/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag