Ik ben bezig met de afwikkeling van een brandschade.
Ik heb alle schoonmaakkosten op een rijtje.
- Kan ik nu ook iets rekenen voor alle tijd die ik er aan kwijt ben?
- De schoonmaakbedrijven geven aan 7 dagen bezig te zijn, kan ik de kosten van degene die tijdens het schoonmaken aanwezig moet zijn meenemen als kostenpost?
- Kan ik de kosten die ik kwijt ben voor het inhuren van de spullen doorberekenen? Moet ik dan ook rekening houden dat mijn spullen minder slijten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik ben bezig met de afwikkeling van een brandschade.
Ik heb alle schoonmaakkosten op een rijtje.
- Kan ik nu ook iets rekenen voor alle tijd die ik er aan kwijt ben?
- De schoonmaakbedrijven geven aan 7 dagen bezig te zijn, kan ik de kosten van degene die tijdens het schoonmaken aanwezig moet zijn meenemen als kostenpost?
- Kan ik de kosten die ik kwijt ben voor het inhuren van de spullen doorberekenen? Moet ik dan ook rekening houden dat mijn spullen minder slijten?
(Edit: titel verduidelijkt)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44943-afwikkeling-brandschade-welke-kosten-krijg-ik-vergoed/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag