• 0

goedemorgen-goedemiddag antwoordservice maar dan echt anders

Omschrijving van je concept:

goedemorgen-goedemiddag.nl is een telefoon-antwoordservice zonder call-centre gevoel; geen onzinnige antwoorden, maar een vriendelijke en betrokken telefoniste aan de telefoon. 24 uur per dag 7 dagen per week.

 

Dit is een service zonder abonnementen, inschrijfgelden, verborgen kosten of andere uit-de-tijd verplichtingen; pay-as-you-use (achteraf) voor een duidelijke prijs, 1 euro per gesprek.

 

Wij zijn in staat klanten binnen twee minuten operationeel te hebben, al dan niet met een eigen (lokaal) vast telefoonnummer wat wij direct gratis ter beschikking stellen. Een telefoniste neemt dan op met jouw eigen bedrijfsnaam en beantwoordt je telefoon volgens jouw instructie.

Het is natuurlijk ook mogelijk om na ruggespraak door verbonden te worden.

 

Na ieder gesprek ontvangt de opdrachtgever een mail met daarin de gespreksnotitie en de link om het opgenomen gesprek online terug te luisteren.

 

Onze aandacht is volledig gericht op de kwaliteit en vriendelijkheid van het telefoongesprek. Opdrachtgevers kunnen alle telefoongesprekken dan ook meteen terugluisteren en online beoordelen. Wij vinden het heel belangrijk om zicht te hebben op de kwaliteit, vriendelijkheid en live controle, hiervoor hebben wij zelf een compleet nieuw platform gebouwd.

 

Heldere voorwaarden, maar wel volledig verzekerd en erkend door de ACM/Opta en CBP

 

Je kunt onbeperkt gratis collega’s toevoegen of collega ondernemers aanbrengen en zo je eigen kosten terugverdienen (member-get-member, 10% van de omzet is dan voor jou. Met andere woorden, 10 vrienden aangebracht en jij hebt een gratis antwoordservice.

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De eerste zoektocht was een leverancier of een partner vinden voor het aanbieden van deze dienst. Geen enkele leverancier kon ons helpen met de invulling van ons wensenlijstje, niet in Nederland en ook niet (ver) daar buiten. Hiervoor hebben wij zelf, met eigen inhuur over de halve wereld (Zuid & Noord Amerika, Canada, India, Polen en natuurlijk Nederland) dit platform gebouwd.

 

Verder hebben wij ons aan alle landelijke overheidsinstellingen gecommitteerd.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is duidelijk, wij willen geen bedrijf die afhankelijk is van de grote Corporates, wij willen juist die zzp-er , mkb of webshop bedienen. Snel, eenvoudig een voor een eerlijke prijs (en voorwaarden!) een antwoordservice bieden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Uniek voor ons zijn:

- geen abonnement of langlopende contracten

- geen inschrijfgeld

- direct inzetbaar

- betalen achteraf

- alleen betalen wat je gebruikt

- wij geven een gratis vast (eigen) telefoonnummer ter beschikking, staat toch beter op je website dan een "06"

- Tell-a-friend, hebben wij niet gezien in deze "markt"

 

Technisch zijn wij zelfs uniek, de directe nummer-uitgifte en de mogelijkheid om alle gesprekken tussen de beller en telefoniste terug te luisteren is uniek. Dit is een bewuste keuze, hiermee is de kwaliteit transparant en onze klanten weten exact wat er besproken is.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback? Kom maar op! Schop maar, graag!

 

Misschien leuk te weten voordat je gaat schoppen (misschien wel om harder te zijn)

 

goedemorgen-goedemiddag.nl is ontstaan uit een eigen ondernemers-gemis. Een geschikt, klantvriendelijke telefoonplatform als dit bestond eerder niet.

 

Uitgangspunten voor de dienstverlening; een vriendelijk en betrokken telefoongesprek. Techniek die de ondernemer helpt om volledig zelf in controle te zijn. Deze uitgangspunten en de vrijheid van geen verborgen verplichtingen maken ons uniek.

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Website ziet er mobiel goed uit! Je geeft aan dat er geen setup kosten zijn, echter moet je 1.50 overboeken ter verificatie.

 

Het gaat me niet om het bedrag maar ik zou het als ik jullie was weer terugboeken. Die ~10cent transactiekosten zou ik dan voor lief nemen en dan kun je wel zeggen dat men geen setup kosten hoeft te betalen.

 

Succes!

 

Groeten Thomas

Link naar reactie
  • 0

Website ziet er mobiel goed uit! Je geeft aan dat er geen setup kosten zijn, echter moet je 1.50 overboeken ter verificatie.

 

Het gaat me niet om het bedrag maar ik zou het als ik jullie was weer terugboeken. Die ~10cent transactiekosten zou ik dan voor lief nemen en dan kun je wel zeggen dat men geen setup kosten hoeft te betalen.

 

Of in mindering brengen op de eerste nota - scheelt je ook weer de transactiekosten.

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Link naar reactie
  • 0

Dank Thomas voor je feed-back... wij hebben dit overwogen... en ... we overwegen het nog steeds.

Het is inderdaad voor de verificatie (wij leveren altijd op rekening) en meteen een mini-drempel. Heel eerlijk.... voor 10 cent kan ik niet verifiëren en kan ik ook geen eigen telefoonnummer aan iemand geven.....

 

Als mensen inderdaad geen verificatie kosten willen betalen staat er bij de FAQ de oplossing. Ouderwets gegevens met de post opsturen.

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Men betaalt per gesprek (achteraf), is er dan ook een mogelijkheid dat ik, als gebruiker, gewaarschuwd wordt als de kosten boven een bepaald bedrag uitkomen?

 

Je schrijft dat telefoongesprekken worden opgenomen. Wordt dit bij aanvang van het gesprek ook vermeld met daarbij ook de doeleinden van de opname?

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Men betaalt per gesprek (achteraf), is er dan ook een mogelijkheid dat ik, als gebruiker, gewaarschuwd wordt als de kosten boven een bepaald bedrag uitkomen?

 

Je schrijft dat telefoongesprekken worden opgenomen. Wordt dit bij aanvang van het gesprek ook vermeld met daarbij ook de doeleinden van de opname?

 

Mensen hebben toegang tot al hun bel gegevens, live. Zowel in-beeld als csv dus zijn daarmee in controle.

 

Wij geven geen melding over het opnemen van een gesprek, dit hoeft ook niet. Ik weet... dit is een hele lange discussie in Nederland.

 

Kort gezegd zeggen wij het volgende bij onze FAQ

 

 

De telefoongesprekken worden opgenomen om terug te luisteren, mag dit?

 

Ja! Het is niet “strafbaar” om eigen telefoongesprekken op te nemen voor dit legitieme doel.

Dit is niet stiekem; wij handelen namens jou een kort telefoongesprek af. In dit gesprek verzamelen wij eventueel ook gegevens die wij door mailen; dat mag ook.

Kort gezegd mag dit opgenomen worden omdat jij “eigenaar” bent van dit gesprek (immers er belt iemand naar het nummer wat alleen aan jou beschikbaar is gesteld om verder te verspreiden)

Wij handelen jouw gesprek namens jou af; zo simpel is het ; jij bent ook eigenaar van dit gesprek en dat mag je zonder voorafgaande toestemming gewoon opnemen.

 

Let wel, het verder openbaar maken van zo’n gesprek is niet altijd toegestaan.

 

Dit staat ook bij iedere melding die wij doorsturen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet precies van de hoed en de rand, maar ik heb altijd begrepen dat alleen deelnemers van een gesprek dat gesprek (zonder vermelding) mogen opnemen. Dat zou dus de telefonist(e) zijn (en mijn klant).

Ben er niet zeker van dat dit gesprek vervolgens ook met derden (ik dus) gedeeld mag worden zonder dat mijn klant daarvan op de hoogte is. Dat het nummer 'van mij' is doet daar volgens mij niets aan af.

Ik zal dus als organisatie mijn klanten vooraf moeten informeren dat gesprekken worden opgenomen en organisatie-breed gedeeld kunnen worden. Dat kan vooraf aan het gesprek, maar ik meen zelfs ook via algemene voorwaarden of een melding op mijn eigen website (bij voorkeur bij mijn contactgegevens).

Dit is althans zoals ik het altijd begrepen heb, maar kan er naast zitten (dan hoor ik dat graag).

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0
Wij gebruiken alleen maar telefonistes van kwalitatieve bedrijven, jouw gesprekken worden dus opgenomen door bijvoorbeeld de telefoniste van een business center of door die van een advocatenkantoor.

 

Ik weet niet of ik dit goed interpreteer, maar betekent dit dat als een advocaat gebruik maakt van jouw dienst, dat de binnenkomende telefoontjes terecht zouden kunnen komen bij de telefoniste van zijn concurrent? Of houd je daar rekening mee? Dan zou ik dat wel even vermelden.

 

Ondanks het feit dat de kracht van de boodschap in de herhaling zit, vind ik het soms wel erg veel herhaling. Zeker omdat het op zich al erg veel tekst is. Daarnaast mag je die tekst nog even (laten) nalopen op taalgebruik, met name wat betreft woorden die aan elkaar geschreven dienen te worden (bijv. "terugluisteren"). En ik zie antwoord service, antwoord-service en antwoordservice, maar dat is wellicht gedaan uit SEO overwegingen?

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet precies van de hoed en de rand, maar ik heb altijd begrepen dat alleen deelnemers van een gesprek dat gesprek (zonder vermelding) mogen opnemen. Dat zou dus de telefonist(e) zijn (en mijn klant).

Ben er niet zeker van dat dit gesprek vervolgens ook met derden (ik dus) gedeeld mag worden zonder dat mijn klant daarvan op de hoogte is. Dat het nummer 'van mij' is doet daar volgens mij niets aan af.

Ik zal dus als organisatie mijn klanten vooraf moeten informeren dat gesprekken worden opgenomen en organisatie-breed gedeeld kunnen worden. Dat kan vooraf aan het gesprek, maar ik meen zelfs ook via algemene voorwaarden of een melding op mijn eigen website (bij voorkeur bij mijn contactgegevens).

Dit is althans zoals ik het altijd begrepen heb, maar kan er naast zitten (dan hoor ik dat graag).

 

 

Wij zijn inderdaad deelnemer van het gesprek. Net zoals een uitzendkracht, zaterdaghulp of de telefoonsite die al 20 jaar in dienst is...

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet precies van de hoed en de rand, maar ik heb altijd begrepen dat alleen deelnemers van een gesprek dat gesprek (zonder vermelding) mogen opnemen. Dat zou dus de telefonist(e) zijn (en mijn klant).

Ben er niet zeker van dat dit gesprek vervolgens ook met derden (ik dus) gedeeld mag worden zonder dat mijn klant daarvan op de hoogte is. Dat het nummer 'van mij' is doet daar volgens mij niets aan af.

Ik zal dus als organisatie mijn klanten vooraf moeten informeren dat gesprekken worden opgenomen en organisatie-breed gedeeld kunnen worden. Dat kan vooraf aan het gesprek, maar ik meen zelfs ook via algemene voorwaarden of een melding op mijn eigen website (bij voorkeur bij mijn contactgegevens).

Dit is althans zoals ik het altijd begrepen heb, maar kan er naast zitten (dan hoor ik dat graag).

 

 

 

Wij zijn inderdaad deelnemer van het gesprek. Net zoals een uitzendkracht, zaterdaghulp of de telefoonsite die al 20 jaar in dienst is...

 

 

 

Dank voor de input! Het kan zo zijn dat een concurrent opneemt... Ter overweging; gesprekken worden opgenomen en zijn direct toegankelijk voor de klant.

Daarbij is de verhouding "telefoniste" - "klant" 1/100 de kans is niet zo groot.

Overigens voeren wij vriendelijke, betrokken gesprekken. Dat is echt een "doel" inhoudelijk zal het niet echt gaan worden...

 

Thanks!

 

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik mis eigenlijk nog een klein stukje bij de privacy uitleg.

Namelijk het stukje geheimhoudingsplicht.

 

Ik neem aan dat jullie telefonisten de telefoongesprekken niet met andere mogen bespreken en dat de informatie nooit gebruikt zal worden.

 

Dit lijkt me wel een belangrijk punt voor toekomstige klanten.

 

---

 

Ik mis ook nog even wat je nu precies bedoelt met punt 2 van het stappen plan. Over wat voor script heb je het hier?

Bedoel je de tekst die er gezegd moet worden of de antwoorden op de vragen?

 

---

 

Kun je ook bepalen dat het systeem pas werkt na een aantal keer overgaan?

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Goede morgen Jasper,

 

Dankie voor de feedback!

 

- Geheimhoudings"plicht" die hebben wij dus niet, dat bestaat voor ons ook niet (denk aan de wet) .... Wij hebben korte en krachtige voorwaarden, wij hebben dit belangrijke issue veel duidelijker omvat:

"Wij respecteren ieders privacy en doen er alles aan om deze privacy te beschermen. Toch kunnen wij (van rechtswege) gedwongen worden informatie te verstrekken. Wij zijn uiteraard gebonden aan de geldende wet- en regelgeving."

 

Iedereen mag ons hier (juridisch) op aanspreken. Als mensen een sterkere tekst (kort&duidelijk) voor mij hebben, kom maar op.. graag!

 

Overigens is iedereen die voor/met ons werkt. De gehele keten, moet een hele dikke NDA tekenen.

 

- Script, hier kan je aangeven wat de telefoniste ziet. Ik geloof dus in de vriendelijkheid en betrokkenheid van het gesprek. Ik geloof dus absoluut niet in een opsomming van websites/faq. Geen enkele antwoordservice kan dit goed en betrokken doorgeven. Er is dan altijd een vervolgvraag waar weer geen antwoord op is.

Bellers voelen zich dan gewoon "slecht" behandeld, liever een duidelijk en vriendelijk antwoord wat betrokken is. En waar naar nodig ruggespraak/doorverbinden.

 

Deze tekst is ook live pc/mobiel aan te passen. Onbeperkt, dus ook tijdelijk in bepaalde situaties; "u belt voor de advertentie van directielid, helaas deze is al vervult" :P

 

- Doorschakelen/Opnemen, het/de basis principe is het bekende doorschakelen van je telefoon. Dus onze klant bepaald waneer hij/zij dit doet. Al is dit maar 1 keer per jaar.

Dat wij nummers erbij geven die je ook op je website etc mag plaatsen is voor veel kleiner ondernemers/webshops etc mooi.... Maar deze vraag komt inderdaad nu vaker terug.

Ik zal je vertellen dat het lijstje voor onze volgende versie, noem het 2.0, deze functie wel zal bevatten.

Aan versie 2.0 word nu al hard gebouwd....

 

 

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik ontving de aanbieding gisteren per mail.

Goed alternatief voor als je niet veel telefoontjes krijgt!

 

Dank!, leuk te lezen... sterker; als je wel veel telefoontjes krijgt is het voor ons leuk(er) en als jij vrienden* aanbrengt voor jou ook want dan kost het je niets meer ;p

 

*) mag ook kennissen of onbekenden zijn hoor ;D

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ook hier was weer de discussie over of je telefoongesprekken mag opnemen.

Mijn, en juristen, hebben de mening dat zolang het jouw gesprek is... je dit zonder aankondiging mag opnemen.

 

Wel! is het zo dat publicatie niet altijd mag (of chique is) wij geven dit aan, niet alleen in de overeenkomst, FAQ etc maar bij ieder telefoontje wat wij opnemen.

 

Als mensen hier nog andere ideeën over hebben, of tips.... graag!

 

warning.thumb.png.13c4d50b2c3dee8d6c17f143fa48f118.png

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Kun je ook aangeven dat bijv alleen op werkdagen tussen 9 en 17 uur de telefoon aangenomen mag worden (bijv als een telefoonnummer permanent doorgeschakeld is)?

 

Hi Mario,

 

Nee! Zo lekker duidelijk... Maar !! (gelukkig) dit is de meest gestelde vraag/wens nu van onze klanten. Wij hebben dit platform zelf gebouwd en we zijn al bezig met de volgende versie. Daar zal deze functie inzitten.

 

Nu is het inderdaad (zoals jij zegt) "als jij permanent" de doorschakeling aan heb staan. Dit is voor ons een uitgangspunt geweest, "mensen schakelen naar ons door"

 

Wat wel helemaal flexibel is het Live doorgeven om ruggespraak (evt doorverbinden) te houden. Dat wij hebben wij in 3 categorieën 1) altijd 2) nooit 3) in spoed

 

Dit kan je dan online (pc/mobile) onbeperkt aanpassen...

 

Thanks!

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Men betaalt per gesprek (achteraf), is er dan ook een mogelijkheid dat ik, als gebruiker, gewaarschuwd wordt als de kosten boven een bepaald bedrag uitkomen?

 

Je schrijft dat telefoongesprekken worden opgenomen. Wordt dit bij aanvang van het gesprek ook vermeld met daarbij ook de doeleinden van de opname?

 

Mensen hebben toegang tot al hun bel gegevens, live. Zowel in-beeld als csv dus zijn daarmee in controle.

 

Wij geven geen melding over het opnemen van een gesprek, dit hoeft ook niet. Ik weet... dit is een hele lange discussie in Nederland.

 

Kort gezegd zeggen wij het volgende bij onze FAQ

 

 

De telefoongesprekken worden opgenomen om terug te luisteren, mag dit?

 

Ja! Het is niet “strafbaar” om eigen telefoongesprekken op te nemen voor dit legitieme doel.

Dit is niet stiekem; wij handelen namens jou een kort telefoongesprek af. In dit gesprek verzamelen wij eventueel ook gegevens die wij door mailen; dat mag ook.

Kort gezegd mag dit opgenomen worden omdat jij “eigenaar” bent van dit gesprek (immers er belt iemand naar het nummer wat alleen aan jou beschikbaar is gesteld om verder te verspreiden)

Wij handelen jouw gesprek namens jou af; zo simpel is het ; jij bent ook eigenaar van dit gesprek en dat mag je zonder voorafgaande toestemming gewoon opnemen.

 

Let wel, het verder openbaar maken van zo’n gesprek is niet altijd toegestaan.

 

Dit staat ook bij iedere melding die wij doorsturen

 

Ik ben inmiddels klant van je...vraagje, heb je ook Vlaamse operators?

Link naar reactie
  • 0

Ook hier was weer de discussie over of je telefoongesprekken mag opnemen.

Mijn, en juristen, hebben de mening dat zolang het jouw gesprek is... je dit zonder aankondiging mag opnemen.

 

Wel! is het zo dat publicatie niet altijd mag (of chique is) wij geven dit aan, niet alleen in de overeenkomst, FAQ etc maar bij ieder telefoontje wat wij opnemen.

 

Als mensen hier nog andere ideeën over hebben, of tips.... graag!

 

 

 

Voor mij is het opnemen zeker van belang, vanwege de colportagewet.

Link naar reactie
  • 0

Ola!

 

Vlaams.... nee, Nederlands&n Engels in Nederland en in Duistland (Duits) en Italie (Italiaans) ook Engels.....

 

Ik zie over colportage ook een opmerking. Colportage lijkt mij outbound en dat doen wij dus weer niet... Mijn opmerking over het opnemen van gesprekken gaat over inbound ....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Dan begrijpen wij elkaar niet goed. Voor mij is de opname belangrijk om wat klanten zeggen niet om wat je operator zegt, vat je hem?

Als b.v. Een klant zegt aan de operator , ik wil een bezoek aan huis, dan is er geen beroep meer mogelijk op de colportagewet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.