Geplaatst: 10 januari 200520 j hotlips 24 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie hallo, Ik ben op zoek naar een vb (samenwerkings contract / vernootschap contract). we willen namelijk met z'n 3-en een v.o.f. op gaan richten. is hier documentatie van??
Geplaatst: 10 januari 200520 j Glassie 195 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Bij de kvk kan je een standaard vennootschapscontract aanvragen. Dit kan als opzet voor jullie overeenkomst dienen.
Geplaatst: 10 januari 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Op 10-1-2005 om 13:24, hotlips zei: hallo, Ik ben op zoek naar een vb (samenwerkings contract / vernootschap contract). we willen namelijk met z'n 3-en een v.o.f. op gaan richten. is hier documentatie van?? zie KvK.nl Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 10 januari 200520 j jwkeus 212 berichten 8 Trofeeën 0 Reputatie Ik heb hem al in huis., Bij deze zie bijlage MVG Jan willem modelcontract_vennootschap_onder_firma.docUnavailable Coffee-star | espressobars www.coffee-star.nl Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.
Geplaatst: 12 januari 200520 j hotlips 24 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur bedankt zeg... heb em nog niet binnen kvk.. nogmaals bedankt.. Op 10-1-2005 om 16:13, jwkeus zei: Ik heb hem al in huis., Bij deze zie bijlage MVG Jan willem
Geplaatst: 12 januari 200520 j Christian J. 68 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Lees het standaard contract in ieder geval goed door en pas hem aan, aan jullie eigen situatie, het is niet voor niets een "standaard" contract!! AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor
Geplaatst: 12 januari 200520 j Edo van Santen 2.7k berichten 1 Solutions 9 Trofeeën 120 Reputatie houd met name in de gaten dat jullie alle drie hoofdelijk aansprakelijk zijn voor elkaars handelen. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)
Geplaatst: 18 januari 200520 j Wekkel 230 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Altijd leuk om in VOF contracten de volgende regel te zien: "en is gevestigd te" Sinds wanneer heeft een VOF (geen rechtspersoonlijkheid) een zetel? :D De kernelementen zitten zeker in het model en hij is lekker kort ;D
Geplaatst: 18 januari 200520 j R de Veen 8 berichten 1 Trofeeën 0 Reputatie Jeetje kom ik toch net even weer de juiste berichten tegen :) Hier was ik ook nog naar op zoek. Ik moet zeggen dat ik nu hier een paar dagen rondkijk en toch ontzettend veel leer van alles wat er aan info aangeboden wordt. Thx allemaal. Trap jezelf nooit de grond in , dat doet een ander wel. Je weet wat je waard bent en vergeet dat niet.
Geplaatst: 18 januari 200520 j Edward 3k berichten 9 Trofeeën 90 Reputatie Op 18-1-2005 om 12:09, Wekkel zei: Altijd leuk om in VOF contracten de volgende regel te zien: "en is gevestigd te" Sinds wanneer heeft een VOF (geen rechtspersoonlijkheid) een zetel? :D Dit is voer voor juristen. Maar in VoF overeenkomsten kom je dit bijna altijd tegen. Op zich is de bedoeling ook wel duidelijk. Een VOF kan natuurlijk wel een vestigingsplaats kiezen, maar juridisch heeft het geen waarde. Overigens vraagt de KvK bij inschrijving van een VOF ook altijd waar deze gevestigd is. ;) jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |
Geplaatst: 18 januari 200520 j Wekkel 230 berichten 4 Trofeeën 1 Reputatie Het kadaster vraagt dit ook, dus daar staat de KvK niet alleen in :-*
hotlips
hallo,
Ik ben op zoek naar een vb (samenwerkings contract / vernootschap contract).
we willen namelijk met z'n 3-en een v.o.f. op gaan richten.
is hier documentatie van??