Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
anoniem140606
anoniem140606
Als aanvulling op mijn andere vraag:
Ik heb na beëindiging van mijn bedrijf ongeveer 145K schuld ongeveer als volgt opgebouwd
verhuurder: 105K
Gemeente (BBZ): 15K
CVZ: 4K
Zorgverzekering: 1K
en dan nog diverse kleinere vorderingen van tussen de 25 en 1000 euro.
Verhuurder zal instemmen met finale kwijting, gemeente naar alle waarschijnlijkheid ook, CVZ werkt zover ik begrepen heb meestal ook wel mee.
Zorgverzekering weet ik niet of meewerkt.
Van overige schuldeisers zal naar wat ze nu aangegeven hebben ruim 90% ook wel meewerken.
Slechts een handje vol weigert tot op heden elke vorm van medewerking en daarvan zijn er 2 waarvan een groot deel van de vordering betwist is.
Die weigeraars zullen naar ik zo inschat ongeveer 3 tot 6% van de volledige schuldenlast vertegenwoordigen.
Kan het op zo een klein percentage weigeraars stuklopen of is er dan een dwangakkoord mogelijk?
Of waar moet ik dan rekening mee houden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46115-afkoop-tegen-finale-kwijting-dwangakkoord/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag