Ik wil graag een lijst maken met bedrijven per regio geselecteerd om te bellen of wij iets voor hun kunnen betekeken. Ik heb niet een specifieke doelgroep. Omdat ik verlichting lever, en dit in 99% van de gevallen voor elke organisatie wat kan zijn.
Nu heb je te maken met het bmnr (bel me niet), vandaar dat ik selecteer op BV's. Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een website waar je gemakkelijk (liefst zonder betaling) alle BV's per regio kunt vinden? Ik maak dan naar aanleiding van hun website en google een selectie of het wel of geen potentieel is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
maurice247
maurice247
Ik wil graag een lijst maken met bedrijven per regio geselecteerd om te bellen of wij iets voor hun kunnen betekeken. Ik heb niet een specifieke doelgroep. Omdat ik verlichting lever, en dit in 99% van de gevallen voor elke organisatie wat kan zijn.
Nu heb je te maken met het bmnr (bel me niet), vandaar dat ik selecteer op BV's. Nu ben ik al een tijdje opzoek naar een website waar je gemakkelijk (liefst zonder betaling) alle BV's per regio kunt vinden? Ik maak dan naar aanleiding van hun website en google een selectie of het wel of geen potentieel is.
Kan iemand mij hieraan helpen of suggesties geven
[Mod edit: typefout in titel gecorrigeerd]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47010-eenvoudige-manier-om-potenti%C3%ABle-bedrijven-te-selecteren-bvs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag