Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeffreyshop
jeffreyshop
Hallo,
Ik heb een product gevonden dat ik graag wil importeren, De prijs is rond op het verschepen na.
Het gaat hierbij om de FOB prijs.(zeevracht)
Ik heb met een Nederlandse expediteur een prijsafspraak van 210.- van hun port naar rotterdam port.
maar de leverancier gaat hier niet mee akkoord omdat dit voor hun extra kosten met zich mee zou brengen.
Dit omdat het relatief een kleine order voor hun is, waar ze niet veel winst op hebben
De leverancier stelt dus voor het via hun forwarder te doen, ook omdat dit goedkoper zou zijn.
Echter zie ik dit zelf niet zo zitten omdat toch de inklaring in Nederland gedaan moet worden.
Hoe valt zoiets op te lossen? want een forwarder uit China kan toch niet de inklaringskosten en invoerrechten berekenen voor in Nederland ?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47501-leverancier-gaat-niet-akkoord-met-nl-expediteur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag