Facturen zeer snel betaald krijgen: als zzp'er in financiële problemen, merk ik dat dit echt een uitkomst is. Misschien wel de allerbeste en belangrijkste oplossing voor mijn probleem. En een razendsnelle uitbetaling motiveert me enorm. Vandaar dit ik hier een onderzoek naar ben gestart.
Wat is voor mij snel? (schrik niet)
Binnen 3 tot 8 uur of zelfs onmiddellijk of anders binnen 8 tot 24 uur of een maximale termijn van 24-72 uur.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn facturen razendsnel betaald worden?
Iemand tips?
Zelf dacht ik aan:
- ideal betaallink in factuur, is directe uitbetaling, wel afhankelijk van klant (ik gebruik moneybird als facturatieprogramma)
- incassocontract (geld van de rekening afhalen, aftrekken)
- factoring
- kortere betaaltermijnen; 7 of 10 dagen
- korting aanbieden
Welke creatieve ideeën of oplossingen zijn er hiervoor te bedenken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hoofdgebruiker
Hoofdgebruiker
Facturen zeer snel betaald krijgen: als zzp'er in financiële problemen, merk ik dat dit echt een uitkomst is. Misschien wel de allerbeste en belangrijkste oplossing voor mijn probleem. En een razendsnelle uitbetaling motiveert me enorm. Vandaar dit ik hier een onderzoek naar ben gestart.
Wat is voor mij snel? (schrik niet)
Binnen 3 tot 8 uur of zelfs onmiddellijk of anders binnen 8 tot 24 uur of een maximale termijn van 24-72 uur.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn facturen razendsnel betaald worden?
Iemand tips?
Zelf dacht ik aan:
- ideal betaallink in factuur, is directe uitbetaling, wel afhankelijk van klant (ik gebruik moneybird als facturatieprogramma)
- incassocontract (geld van de rekening afhalen, aftrekken)
- factoring
- kortere betaaltermijnen; 7 of 10 dagen
- korting aanbieden
Welke creatieve ideeën of oplossingen zijn er hiervoor te bedenken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47663-hoe-kan-ik-mijn-facturen-z%C3%A9%C3%A9r-snel-betaald-krijgen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag