Ik ben op zoek naar een betrouwbare leverancier voor inflatables uit china.
via de bekende alibaba.com kom ik terecht bij 100en leveranciers met allemaal ongeveer dezelfde ''google translate site ''
waar ik dus niet echt wijzer van word.
Wel lijken alle leveranciers in Guangzhou te zitten.
omdat het toch gaat om een bestelling van enkele duizenden euro's zou ik graag in contact komen met iemand die ervaring heeft met het bestellen in deze landen, er momenteel misschien zelf aanwezig is of tips heeft om hier een succesvolle bestelling te doen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tw.aircargo
tw.aircargo
Goedenavond ,
Ik ben op zoek naar een betrouwbare leverancier voor inflatables uit china.
via de bekende alibaba.com kom ik terecht bij 100en leveranciers met allemaal ongeveer dezelfde ''google translate site ''
waar ik dus niet echt wijzer van word.
Wel lijken alle leveranciers in Guangzhou te zitten.
omdat het toch gaat om een bestelling van enkele duizenden euro's zou ik graag in contact komen met iemand die ervaring heeft met het bestellen in deze landen, er momenteel misschien zelf aanwezig is of tips heeft om hier een succesvolle bestelling te doen.
alvast bedankt,
Groetjes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48245-inflatables-uit-china-ervaringentipsbemiddeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag