• 0

Voor wie bang is niet in genoeg bedrijfsgidsen te staan

Leuk experimentje: kijken of mijn postbus op het web staat. Ik ga hem binnenkort namelijk opzeggen, en misschien moet ik iemand een adreswijziging sturen die ik over het hoofd heb gezien.

 

Mijn postbus komt 12 keer voor, allemaal 'bedrijfsgidsen'. Ik vraag prospects altijd hoe ze aan me zijn gekomen. Nog nooit heeft er iemand gezegd: via een bedrijfsgids.

 

Zijn er uberhaupt nuttige bedrijfsgidsen? Ik vraag het, omdat je altijd weer ziet dat er mensen in scams met al dan niet vermeende bedrijfsgidsen trappen en dat verbaast me.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Kleine tip Henk: een reclamebord plaatsen is prima, kan best wat opleveren, maar bij een sportclub heb je het beste rendement als je ook actief bent in de club, al is het maar dat je naar de wedstrijden van het eerste gaat kijken.

 

Alles wat je voldoende aandacht schenkt, groeit.

 

Ik ben 2 dagen per week heel actief in de club aan het schoonmaken. ;D Tot ieders tevredenheid. ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een hele open relatie met (veel van) mijn klanten en beantwoord de hele week door via facebook (met name messenger) vragen van hun. Daarnaast worden nieuwe klanten gemakkelijk naar me doorverwezen en is ook voor hun de drempel om contact op te nemen minimaal.

 

Facebook biedt ook UITSTEKENDE advertentiemogelijkheden waarmee je hele specifieke doelgroepen kunt benaderen.

 

Nu; het ligt er natuurlijk ook aan of de diensten/producten die je levert wel 'passen' bij deze aanpak, EN of je het leuk vindt om te doen. Anders moet je er gewoon niet aan beginnen.

 

Via LinkedIn doe ik niet zo heel veel, trek dat platform niet zo goed.

 

p.s. vroeger blogde ik nogal regelmatig over social media, in 2011 heb ik bijv. nog een (Engels) stuk geschreven over hoe ik facebook gebruik (persoonlijk ipv via ons zakelijk profiel): http://theuws.com/business-pages-for-show-personal-profiles-for-dough/

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

Kunnen we bedrijvengidsen niet in dezelfde categorie indelen als directories? En wellicht startpagina's? Al kan dat laatste nog wel waardevol zijn als er een goede beheerder zonder belangen actief is.

 

Dat laatste gebeurd ook nog vaak. Beheerders die het misbruiken voor link building, en dan is de waarde ook meteen weg van zo'n startpagina.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.