Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NathanW
Het is zover, ik ga me een nieuwe identiteit aan laten meten. Identiteit is echter meer dan alleen je huisstijl en logo. Ik wil daarom bij het begin beginnen en de naam 'imigo' eens onder de loep nemen.
Nu zit ik verlegen om advies en om een verfrissende blik van jullie. Zelf ben ik ondertussen 'imigo' en kan er niet meer helder naar kijken. Hoe komt de naam bij jullie over? Past deze nog bij mij?
Dit is ongeveer hoe ik mij wil gaan profileren:
----
Transparant, open, zakelijk, persoonlijk, professioneel, groeiende, correct, maatwerk, adviserend, oplossingsgericht, betrouwbaar en een heeel klein tikkeltje eigenwijs.
Innovatief ben ik vooralsnog niet, creatief wel, maar niet op het grafische vlak. Eerder in het oplossend vermogen. Creativiteit benader ik echter als een proces.
Imigo is een zakelijke dienstverlener/ ontwikkelaar op gebied van webbased oplossingen (webshops, CMS, discussietools, digitale visitekaarten)
----
Hebben jullie een beeld? Klopt de naam nog? Suggesties? Ik zou enorm geholpen zijn met wat feedback.