Graag wil ik een situatie voorleggen en zien wat voor reactie's ik (wij) hier op krijg.
Op dit moment werken mijn collega en ik voor een schoonmaak bedrijf wat wij met veel liefde doen alleen het probleem is dat veel bedrijven hun contract niet verlengen met het bedrijf.
Het probleem is niet dat wij niet goed zouden schoonmaken maar dat de nieuwe offertes van ons bedrijf te hoog zijn en de klant hierdoor afhaken.
Er is diverse keren door verschillende klanten gevraagd of wij die uren eventueel niet kunnen overnemen in het nieuwe bedrijf maar deze gaan vaak niet akkoord omdat zijzelf teveel personeel hebben.
Dus ons idee van een eigen bedrijfje is hierbij geboren.
Nu zou ik graag willen weten hoe maak je een offerte op, welke bedragen zijn van toepassing kwa uurloon en schoonmaak per m2 en rijkosten.
Hier hebben wij geen idee van omdat wij een vast uurloon hebben van het bedrijf.
Hoe neem je een goede boekhouder in de arm en hoe kan je alles in goede banen lijden.
Het gaat om de uren die vervallen in ons bedrijf,omdat wij de andere uren voor onze baas blijven werken. ( +/- 20uur voor de baas ) (+/-10 a 15 uur voor onszelf pp)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dilayla
Dilayla
Goedemorgen allemaal,
Graag wil ik een situatie voorleggen en zien wat voor reactie's ik (wij) hier op krijg.
Op dit moment werken mijn collega en ik voor een schoonmaak bedrijf wat wij met veel liefde doen alleen het probleem is dat veel bedrijven hun contract niet verlengen met het bedrijf.
Het probleem is niet dat wij niet goed zouden schoonmaken maar dat de nieuwe offertes van ons bedrijf te hoog zijn en de klant hierdoor afhaken.
Er is diverse keren door verschillende klanten gevraagd of wij die uren eventueel niet kunnen overnemen in het nieuwe bedrijf maar deze gaan vaak niet akkoord omdat zijzelf teveel personeel hebben.
Dus ons idee van een eigen bedrijfje is hierbij geboren.
Nu zou ik graag willen weten hoe maak je een offerte op, welke bedragen zijn van toepassing kwa uurloon en schoonmaak per m2 en rijkosten.
Hier hebben wij geen idee van omdat wij een vast uurloon hebben van het bedrijf.
Hoe neem je een goede boekhouder in de arm en hoe kan je alles in goede banen lijden.
Het gaat om de uren die vervallen in ons bedrijf,omdat wij de andere uren voor onze baas blijven werken. ( +/- 20uur voor de baas ) (+/-10 a 15 uur voor onszelf pp)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48843-oude-klanten-nieuwe-klanten-vaststellen-begroting-en-klanttarieven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag