Ik heb een Holding BV, deze holding "heeft geen activiteiten meer en ik wil deze beëindigen.
Na een check bij de kamer van koophandel en de belastingdienst was het advies een Turbo Liquidatie uit te voeren. De BV is geheel leeg buiten de een afrekening die op papier moet plaatsvinden tussen de holding en mij als enige participant.
Kan mij iemand vertellen hoe ik de laatste aangifte moet invullen om dit correct te verwerken ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dennis1972
Dennis1972
Hallo dames en heren,
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Ik heb een Holding BV, deze holding "heeft geen activiteiten meer en ik wil deze beëindigen.
Na een check bij de kamer van koophandel en de belastingdienst was het advies een Turbo Liquidatie uit te voeren. De BV is geheel leeg buiten de een afrekening die op papier moet plaatsvinden tussen de holding en mij als enige participant.
Kan mij iemand vertellen hoe ik de laatste aangifte moet invullen om dit correct te verwerken ?
Kortlopende vorderingen op participanten en
maatschappijen waarin wordt deelgenomen € 9.588,-
Gestort en opgevraagd kapitaal + € 18.000,-
Winstreservers - € 8.412,-
Fiscaal ondernemingsvermogen + € 9.588,-
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Dennis
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48942-turbo-liquidatie-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag