Ik produceer samen met mijn team mooie professionele speaker systemen. Nu hebben wij een uitstekende order binnen. De bedoeling is dat wij onze factuur voor deze goederen sturen naar onze klant in de Verenigde Staten (Een LLC). Echter gaan de producten geleverd worden aan een derde partij. Deze partij heeft cruiseschepen, de speakers worden dan ook op een schip van deze partij geïnstalleerd. Het schip vaart onder de Italiaanse vlag. De derde partij is een Duitse cruiseline maatschappij. We versturen de goederen dan ook naar Duitsland alwaar ze in Hamburg het schip op gaan.
Mijn vraag... Wat doe ik met de BTW van deze verkoopfactuur?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ERICDD
ERICDD
Beste Forum,
Ik produceer samen met mijn team mooie professionele speaker systemen. Nu hebben wij een uitstekende order binnen. De bedoeling is dat wij onze factuur voor deze goederen sturen naar onze klant in de Verenigde Staten (Een LLC). Echter gaan de producten geleverd worden aan een derde partij. Deze partij heeft cruiseschepen, de speakers worden dan ook op een schip van deze partij geïnstalleerd. Het schip vaart onder de Italiaanse vlag. De derde partij is een Duitse cruiseline maatschappij. We versturen de goederen dan ook naar Duitsland alwaar ze in Hamburg het schip op gaan.
Mijn vraag... Wat doe ik met de BTW van deze verkoopfactuur?
Vriendelijke groet
Eric
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49084-btw-internationaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
34 antwoorden op deze vraag