Ik ben momenteel bezig om zelf een klein bedrijfje op te starten in de bouw. Heb al wat meer geplaatst hierover op het forum. alleen nu heb ik al een paar keer bericht gehad van de eigenaar van het failliete bedrijf dat hij een nieuwe bv gaat oprichten en of ik dan in dienst wil komen en dan dmv geleidelijke overname aandelen het bedrijf wil overnemen. Hij gaf aan dat ik dan elke maand iets van mijn salaris moet inleveren voor de aandelen en dat ik dan langzaam aan eigenaar wordt. Ik vind dit zelf eigenlijke een enge constructie. Ik twijfel dat ook heel erg om dit te doen. Ik weet hoe hij is en we hebben regelmatig irritatie en aanvaringen gehad.
Weer iemand of dit een handige constructie is en of het veilig is?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Miss
Miss
Ik ben momenteel bezig om zelf een klein bedrijfje op te starten in de bouw. Heb al wat meer geplaatst hierover op het forum. alleen nu heb ik al een paar keer bericht gehad van de eigenaar van het failliete bedrijf dat hij een nieuwe bv gaat oprichten en of ik dan in dienst wil komen en dan dmv geleidelijke overname aandelen het bedrijf wil overnemen. Hij gaf aan dat ik dan elke maand iets van mijn salaris moet inleveren voor de aandelen en dat ik dan langzaam aan eigenaar wordt. Ik vind dit zelf eigenlijke een enge constructie. Ik twijfel dat ook heel erg om dit te doen. Ik weet hoe hij is en we hebben regelmatig irritatie en aanvaringen gehad.
Weer iemand of dit een handige constructie is en of het veilig is?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50434-geleidelijke-bedrijfsovername-dmv-aandelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag