Geplaatst: 11 maart 200520 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie ff testen of de 'negeer' knop bij 'nieuwe berichten' ook het draadje van de voorpagina haalt.
Geplaatst: 11 maart 200520 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie negeer ;) Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 11 maart 200520 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie Auteur Jammer :'( Hij staat wel als ongelezen (misschien omdat ik te vaak aan het verversen was) Maar hij staat wel op de voorpagina..
Geplaatst: 11 maart 200520 j Victor 951 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Negeer deze topic 8) YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!
Geplaatst: 11 maart 200520 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Negeer? Wat is het negeer-knopje? :)
Geplaatst: 11 maart 200520 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie Ik ben blij dat jij dit ook vraagt ;) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 11 maart 200520 j Gast Verwijderd account ??? Ik zie ook nergens een negeer knopje. (Wel een reageer knopje overigens, maar daar is het toch allemaal om begonnen?)
Geplaatst: 11 maart 200520 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Het gaat om de button op Nieuwe berichten. Die wordt momenteel nog niet meegenomen op de voorpagina. Is daar wel behoefte aan?
Geplaatst: 11 maart 200520 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie Auteur Dacht dat jullie een geintje maakte ;) @Decorum: ik deed deze test nav deze post van Annedien. Alle reacties weglaten op een, voor jou, onzin onderwerp kan de voorpagina een stuk overzichtelijker maken.
Geplaatst: 11 maart 200520 j zrski 4.5k berichten 8 Trofeeën 26 Reputatie Ik vind het wel een goed idee zo'n functie. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten
Geplaatst: 12 maart 200520 j WelleKe 1.5k berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie Is het een idee om juist topics uit bepaalde boards niet terug te laten komen op de beginpagina? Naar mijn mening moet de beginpagina laten zien wat voor kwaliteit er wordt geboden, pas bij een verdere kijk op het forum kan de bezoeker dan zien dat HL méér is dan alleen dat. Dus alleen berichten uit hoofdboards terug laten komen? Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Geplaatst: 26 december 200618 j news forward 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Lijkt me niet zo'n goed plan als HL dit doet. De mindere vragen zullen dan verdwijnen op de hoofdpagina als ik het goed begrijp. Er zitten ook veel lager geschoolde studenten zitten die andere vraagvormen zullen hebben dan HBO'ers en universitair opgeleide studenten. Over het algemeen verliezen zij dus vertrouwen in het stellen van vragen en zullen daarna niet meer terugkomen. Vergeet niet dat veel mensen net als ik HL gebruiken voor vragen aan hoger geschoolde studenten die 9 van de 10x antwoord weten op vragen.
Geplaatst: 26 december 200618 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Dit is een topic van bijna twee jaar geleden, besproken functionaliteiten zijn allang op een andere manier geimplmenteerd. Deze gaat op slot. Synergeon
willemj
ff testen of de 'negeer' knop bij 'nieuwe berichten' ook het draadje van de voorpagina haalt.