Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

    Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Webwinkel Meerwaarde

Welke beoordeling/ review site gebruik jij?

Recommended Posts

even een oud topic kicken. Kiyoh is inmiddels compleet van het pad af en service is 0. 

Met DTG aan het stuur gaat het inmiddels enkel om de bottomline en vergeet men compleet dat ze een service dienen te leveren. 

 

Wie weet nog een goeie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 22-7-2019 om 07:45, Tonino zei:

even een oud topic kicken. Kiyoh is inmiddels compleet van het pad af en service is 0. 

Met DTG aan het stuur gaat het inmiddels enkel om de bottomline en vergeet men compleet dat ze een service dienen te leveren. 

 

Wie weet nog een goeie?

 

Ik had helemaal in het begin een gratis variant. Ik ben toen overgegaan naar de betaalde variant omdat er gratis variant steeds minder kon. Op een gegeven moment werden ze toch te duur voor mij. Ik heb mijn abonnement toen laten verlopen. Toen was de HELE WIDGET offline. Inclusief alle reviews die ik had toen ik nog de gratis variant had! Klotebedrijf. Ik heb ze een paar keer een email gestuurd maar te beroerd om te reageren. Toen heb ik gewoon vanuit princiepe mijn abonnement niet hernieuwd. 

Alsof je een tijdschriften abonnement stopzet en ze alle tijdschriften waar je wel al voor betaald had weer komen ophalen. Inclusief je gratis welcoms geschenk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk zelf met feedbackcompany, maar verspreid mijn reviews wel op verschillende plekken. Op LinkedIn kun je aanbevelingen vragen van mensen uit je netwerk, en op de Google bedrijfspagina kunnen klanten je ook beoordelen. Google je eigen bedrijfsnaam maar eens en dan zie je de kolom met de link naar de reviews wel. 

Ohja, en op de facebookpagina kunnen mensen natuurlijk ook beoordelingen achterlaten. 

Wat het beste werkt? Ik vind zelf dat de feedbackcompany de meest uitgebreide mogelijkheden voor reviews biedt. Je kunt er meer mee dan met de gratis varianten, maar het is natuurlijk maar net wat je wilt, lijkt me. 


De aandacht trekken van potentiële klanten door het schrijven van een goed verhaal. Uw verhaal! | De Digitale Herrieschopper | www.digitaleherrieschopper.nl Tekstschrijver Utrecht |

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij gebruiken Kiyoh,

 

Prima bedrijf, doet alleen niets voor je link ranking. Dat doen anderen over het algemeen wel.

Voor een volautomatisch systeem altijd nog een beste kostenpost. 

Maar ja een must voor een beetje webshop.


Eigenaar Staalkabelstunter 🔗 Maakt Maken Makkelijk.

Blogt op Parebel.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even terugkomend op Kiyoh,

 

Eerder een compleet verprutste migrate naar een ongevraagd nieuw platform dat maanden geen  duurde en ondertussen geen reviews liet zien, of in verkeerde talen of gewoon 0. Daarna was de site zo ongelooflijk traag dat de badges pas na lange tijd te zien waren en de snelheid van de eigen site onderuit haalde.

 

Dan de facturen, prijzen mogen met een CPI geïndexeerd worden, maar dat gaan altijd fout en gooien ze er zelf maar even een bom geld bovenop. Nu wordt stilletjes die CPI indexering vervangen door de mededeling dat ze zelf maar mogen verzinnen wat ze per jaar mogen verhogen voor brakke dienstverlening.

 

Je zou denken, dan maar opzeggen. Kan eenvoudig met een mailtje. Maar nee, opzegmailtjes worden stelselmatig genegeerd.

 

Krijg je vandaag een mailtje dat er al maanden geen uitnodigingen worden verstuurd. Iemand heeft een API uitgezet, niemand geïnformeerd en tot overmaat van ramp blijft de API wel terugkoppelen dat alles goed is ontvangen.

 

Wat een prutsbedrijf.

 

Iemand al de gouden tip?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier heb ik ook maanden last van gehad.  Met bellen bereik je bij Kiyoh meestal het meeste.

Stelselmatig niet betalen en overgaan naar bijvoorbeeld Google of een andere review partij. 

Deze week komt er een artikel van mij online van alle (on)mogelijkheden van de reviewpartijen. Zodra deze online staat zal ik deze post updaten.

 


NIEUW => WebwinkelCommunity forum is nu #GRATIS : De gratis community voor webwinkels

Webwinkeladviseur Webwinkeladvies op maat

Patrick Heijmans:  Online marketing specialist en consultant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een opzegging telt pas als aangekomen als de dienstverlenende partij deze ook daadwerkelijk heeft ontvangen. Dus van Utrecht naar Tilburg fietsen en daar je brief overhandigen?


Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 uur geleden, Patrick Heijmans zei:

Deze week komt er een artikel van mij online van alle (on)mogelijkheden van de reviewpartijen. Zodra deze online staat zal ik deze post updaten.

 

Ik kijk er alvast naar uit!

 

2 minuten geleden, Branko Collin zei:

Een opzegging telt pas als aangekomen als de dienstverlenende partij deze ook daadwerkelijk heeft ontvangen. Dus van Utrecht naar Tilburg fietsen en daar je brief overhandigen?

 

Tja, wel op al je facturen zetten dat je rustig een maand voor afloop per e-mail kan opzeggen, maar dan die mails stelselmatig negeren. Het past wel wel helemaal in het straatje van de eigenaar D.T.G. (de oude telefoongids).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je met ontvangst- en leesbevestiging verzonden?


Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
16 minuten geleden, Branko Collin zei:

Heb je met ontvangst- en leesbevestiging verzonden?

Neuh, maar er heeft wel een nieuwe kracht een keer gereageerd en mijn mail laten staan. Dus bewijs van ontvangst is aanwezig.

 

Oh, en ze veranderden de voorwaarden op de factuur, lijkt me niet passen binnen een stilzwijgende verlenging.

Edited by Tonino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als in de eerdere overeenkomst stond dat ze de voorwaarden eenzijdig kunnen aanpassen, dan lijkt me dat laatste niet per se een probleem. Misschien wilden ze papier besparen?

Maar als jij je opzegging hebt verstuurd, en je hebt bewijs dat die opzegging is ontvangen, dan lijkt me die dienst ook opgezegd.


Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf gebruik gemaakt van Kiyoh, Webwinkelkeur en Trustpilot.

 

Trustpilot

Hoewel het platform gebruiksvriendelijk is, zijn de kosten zeer hoog. Denk dat dit vooral voor grote bedrijven bedoeld is.

 

Kiyoh

Prima middenweg tussen kosten en functionaliteiten. Nagenoeg dezelfde functionaliteiten met uitzondering van "widgets op maat" en reviews op de eigen website weergeven.

 

Webwinkelkeur

Richt zich meer op webshops, is voordelig en heeft dezelfde functionaliteiten als Kiyoh.


Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

IT Beheer, Detachering en Cybersecurity  | Treinkaartjes | Huis kopen in Zwitserland

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur terug, Ondernemeneer zei:

Webwinkelkeur

Richt zich meer op webshops, is voordelig en heeft dezelfde functionaliteiten als Kiyoh.

 

Dank, ga eens kijken of we bij Webwinkelkeur terecht kunnen. Het lijkt alsof die de afgelopen paar jaar een interessant aanbod hebben gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden, Branko Collin zei:

Als in de eerdere overeenkomst stond dat ze de voorwaarden eenzijdig kunnen aanpassen, dan lijkt me dat laatste niet per se een probleem. Misschien wilden ze papier besparen?

 

Tja, een overeenkomst verkrijg je door een wilsovereenstemming. Dat lijkt mij een zeer hachelijke zaak met een bepaling dat 1 partij elke wijziging maar heeft te slikken. Een net bedrijf zou bij zo'n wijziging dit zeer duidelijk een aantal malen naar de klant communiceren en liefst nog een schriftelijke acceptatie wensen voordat de dienstverlening door kan gaan. Dit even op een factuur te vermelden en dan er van uit gaan dat de jaarlijkse stilzwijgende verlenging nog geld, lijkt me niet redelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 3 leden online en 101 gasten

    (See full list)    
  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept