Sinds 1,5 jaar een webshop in kleding en kort geleden besloten te stoppen i.v.m met slechte verkoop etc.
Ik zal het verhaal uitleggen:
Maandag 9 november had ik een afspraak bij een merk in de showroom om een order te schrijven, rond deze tijd zat ik nog erg te twijfelen om door te gaan met de webshop en toch besloten naar de afspraak te gaan. Die zelfde week heb ik een gesprek met mijn boekhouder gehad en hebben we toch besloten dat het beter is om nu te stoppen. Donderdag 12 november meteen gemaild naar dit merk dat ik ga stoppen met de webshop etc. ( Vrijdag 13 november zou de de collectie uitkomen, er is dus niet speciaal voor mij kleding gemaakt). Ik heb daarna niets meer van ze vernomen en dacht dat het goed was zo.. Maandag 16 november alsnog kleding ontvangen. Ik heb de kleding terug gestuurd en nu zijn we eigenlijk aan het heen en weer emailen over bedenktijd etc.
Ik zit al 6 dagen naar duidelijke informatie te zoeken over de bedenktijd in zo een situatie maar kan nergens echt duidelijk iets vinden. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen..
Mocht het verhaal niet duidelijk zijn hoor ik het graag.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Esmeewebshop
Esmeewebshop
Hallo Allemaal,
Sinds 1,5 jaar een webshop in kleding en kort geleden besloten te stoppen i.v.m met slechte verkoop etc.
Ik zal het verhaal uitleggen:
Maandag 9 november had ik een afspraak bij een merk in de showroom om een order te schrijven, rond deze tijd zat ik nog erg te twijfelen om door te gaan met de webshop en toch besloten naar de afspraak te gaan. Die zelfde week heb ik een gesprek met mijn boekhouder gehad en hebben we toch besloten dat het beter is om nu te stoppen. Donderdag 12 november meteen gemaild naar dit merk dat ik ga stoppen met de webshop etc. ( Vrijdag 13 november zou de de collectie uitkomen, er is dus niet speciaal voor mij kleding gemaakt). Ik heb daarna niets meer van ze vernomen en dacht dat het goed was zo.. Maandag 16 november alsnog kleding ontvangen. Ik heb de kleding terug gestuurd en nu zijn we eigenlijk aan het heen en weer emailen over bedenktijd etc.
Ik zit al 6 dagen naar duidelijke informatie te zoeken over de bedenktijd in zo een situatie maar kan nergens echt duidelijk iets vinden. Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen..
Mocht het verhaal niet duidelijk zijn hoor ik het graag.
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51207-bedenktijd-levering-producten-b2b-business-2-business/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag