• 0

ik zoek éénvoudige betaalmodule voor NL/BE die ook klantgegevens opneemt.

hi,

Ik zoek een systeem waarmee de klant vanop mijn site slechts op 1 knop hoeft te drukken en dan naar de betaa lmodule van een derde partij gaat, waarbij het invullen van persoonsgegevens mogelijk is, net zoals bij het voorbeeld https://www.thebodycoach.co.uk/90daysss.asp#purchase

 

Ik zou natuurlijk ook zelf op MIJN site de mogelijkheid kunnen bieden om deze persoonsgegevens in te vullen via een invulformulier, maar mijn vrees ik dat ik dan een platform zoals WooCommerce zal moeten installeren in samenwerking met een gekozen externe betaalmodule, en ik vind WooCommerce een te groot en compleet platform voor hetgene ik nodig heb, nl. slechts 3 prijzen: 1,3 en 6 maand.

 

Heb al navraag gedaan, en het kan in iedere geval al niet via Mollie, Icepay en Docdata Payments. Bij hen moet ik immers werken via WooCommerce (voor wordpress-sites).

 

Hoe kan ik mijn probleem eenvoudig en voor een lage prijs oplossen? Markt is NL en BE. Thanks.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

PSPs die adresgegevens kunnen verzamelen en doorgeven zijn er wel (bijv. Multisafepay).

Wel ondersteunen de meesten geen HTML betaalknoppen meer, en zul je dan alsnog wat code moeten schrijven om de transactie via de API aan te melden...

 

Link naar reactie
  • 0

Op die pagina wordt het zo te zien ook gevraagd voordat je doorgestuurd naar de PSP - ik gok ook dat PSP's geen persoonsgegevens aan jou mogen doorgeven.

 

Ik denk niet dat dat de beperkende factor is. Je kunt bijvoorbeeld best een directe IDEAL betaling accepteren van een 'onbekende', waarna je in je ideal dashboard alsnog de naam van die persoon kunt zien (of in ieder geval op wiens naam de gebruikte bankrekening staat).

 

Zaak is meer dat het onlogisch is op die manier gegevens te verkrijgen. In je eigen omgeving de persoonsgegevens opslaan en vervolgens doorsturen naar de payment provider is gewoon veel logischer - als bijv de betaling niet lukt heb je dan in ieder geval de gegevens nog, en je kunt zelf bepalen welke gegevens je vraagt.

 

Je hoeft er geen specifiek pakket voor de gebruiken, een simpele ideal+paypal+etc betaaloplossing is in enkele uren te programmeren door iemand met ervaring. Dat kan zowel directe implementatie zijn als via een PSP, vooral afhankelijk van wat je zelf wilt: Een PSP kan aantrekkelijk zijn als je een groter aantal betaalmogelijkheden wilt accepteren.

 

Link naar reactie
  • 0

Als je de mogelijkheid aan wil bieden om te verlengen zou ik toch naar WooCommerce incl. subscriptions kijken.

Daar had ik niet aan gedacht. Al kun je dan ook kijken naar membership plugins als MagicMembers. Wellicht (weinig ervaring met woocommerce) dat dat minder tijd kost om op te zetten.

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Een PSP kan aantrekkelijk zijn als je een groter aantal betaalmogelijkheden wilt accepteren.

 

 

Id, markt is BE en NL. In Belgie hebben we niks aan Ideal, en Paypal is ook niet echt in gebruik. Maar wel Bancontact en creditcards. Dus ik kies toch graag voor een PSP.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Heb al navraag gedaan, en het kan in iedere geval al niet via Mollie, Icepay en Docdata Payments. Bij hen moet ik immers werken via WooCommerce (voor wordpress-sites).

 

Heb je bij mollie iets over 'Plink' vernomen? Ik begrijp dat je vraagt vanuit België, dan kun je oplossingen van Nederlandse banken in ieder geval uitsluiten. ;)

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

 

 

Heb je bij mollie iets over 'Plink' vernomen? Ik begrijp dat je vraagt vanuit België, dan kun je oplossingen van Nederlandse banken in ieder geval uitsluiten. ;)

 

 

 

Nee Plink ken ik niet.

ps. ik wil zowel BE als NL bedienen

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Een PSP kan aantrekkelijk zijn als je een groter aantal betaalmogelijkheden wilt accepteren.

 

 

Id, markt is BE en NL. In Belgie hebben we niks aan Ideal, en Paypal is ook niet echt in gebruik. Maar wel Bancontact en creditcards. Dus ik kies toch graag voor een PSP.

 

Belgie maakt het inderdaad wat lastiger, je moet dan een manier vinden om bancontact/mistercash te ondersteunen. Voor zover ik weet heeft bancontact geen directe implementatie en ben je aangewezen op PSPs.

 

Iets als shopify kun je er wellicht zelf inbakken als je technisch handig bent, maar kijk wel naar de kosten. Afgezien van een relatief goedkoop maandelijks abo betaal je ook aardig wat aan transactiekosten. Als je iets als Mollie implementeert heb je eenmalig wat programmeerwerk nodig maar geen maandelijkse lasten en lagere transactiekosten.

 

Wat wijsheid is ligt natuurlijk een beetje aan het aantal transacties (en de hoogte ervan) dat je verwacht, en hoe lang je het systeem in gebruik houdt.

Link naar reactie
  • 0

ben aan de slag gegaan met shopify (2 weken gratis testversie). De 3 standaard checkout buttons staan er al op zie http://www.gertleroy.com/online-coaching/#purchase

 

Nu nog settings aanpassen: taal, checkout opties, e.d. Bljkbaar kan je ook Mollie, stripe, etc. integreren in shopify.. Geen idee wat daar dan de meerwaarde van is, dat vis ik morgen wel uit.

 

Alvast bedankt voor julie feedback!! :) :) :)

Link naar reactie
  • 0

ik zou sowieso gewoon voor WooCommerce met betaalmodule gaan, zoveel meer werk is dat nou ook weer niet.

Ik zou voor mollie + gravity forms gaan. Kwestie van ervaring met beide en teveel verspilde tijd om een niet woocommerce compatible theme aan te passen. Met de beperkte informatie die TS geeft: psp die een complete shopping cart levert.

 

Ben het met je eens dat 'directe' - of zoals je het ongeveer omschrijft in je onderschrift 'minder subtiele' - adviezen minder typewerk zijn ;D

 

@Leeroi: mooi dat dat bevalt. Je bent niet de eerste die ik over zie stappen naar commerce platformen. Maatwerk webshops lijken uit de tijd raken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zou voor mollie + gravity forms gaan.

 

Mss doe ik dat in een later stadiu wel wanneer ik meer transacties binnenkrijg. Op dit momet start ik pas en heb gekozen voor shopify + bijhorende 3rd party payment gateways: Mollie voor Ideal en Bancontact/MisterCAsh, en Stripe voor creditcards.

 

Je kan het hier geïmplementeerd zien:

http://www.gertleroy.com/online-coaching/#inschrijven

(blauwe knop "inschrijven")

 

alvast bedankt voor alle reacties !

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.