Onlangs heb ik een KvK aangevraagd. toen dacht ik dat ik geen btw-nummer nodig had. Afgelopen week kwam ik erachter dat ik hem wel nodig heb, nu is mijn vraag: kan ik alsnog een btw-nummer aanvragen.
Ik heb met de KvK handel gebeld, ze vertelden mij dat het alleen gelijk bij aanvraag van het KvK-nummer kan, dus ik hoop dat ik hem alsnog bij jullie aan kan vragen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pukkie
pukkie
Beste Belastingdienst,
Onlangs heb ik een KvK aangevraagd. toen dacht ik dat ik geen btw-nummer nodig had. Afgelopen week kwam ik erachter dat ik hem wel nodig heb, nu is mijn vraag: kan ik alsnog een btw-nummer aanvragen.
Ik heb met de KvK handel gebeld, ze vertelden mij dat het alleen gelijk bij aanvraag van het KvK-nummer kan, dus ik hoop dat ik hem alsnog bij jullie aan kan vragen.
Hartelijke groeten,
Annelies
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53113-btw-nummer-aanvragen-na-kvk-inschrijving/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag