Sindskort is mijn website in de lucht gegaan, echter is deze totaal nog niet vindbaar op de zoekwoorden die mijn diensten representeren.
Nu heb ik een aantal offertes aangevraagd bij een aantal internetbureau's die doen aan Linkbuilding en SEO, kosten hiervan komen grofweg neer op 1500€ per jaar. Uiteraard zeggen deze bedrijven zelf dat het de investering meer dan waard is en dat klanten gegarandeerd zullen komen.
Mijn vraag aan jullie is dus of jullie hier ervaring mee hebben? Had het zin en merkte je daadwerkelijk verschil?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
youngopenminded
youngopenminded
Beste allen,
Sindskort is mijn website in de lucht gegaan, echter is deze totaal nog niet vindbaar op de zoekwoorden die mijn diensten representeren.
Nu heb ik een aantal offertes aangevraagd bij een aantal internetbureau's die doen aan Linkbuilding en SEO, kosten hiervan komen grofweg neer op 1500€ per jaar. Uiteraard zeggen deze bedrijven zelf dat het de investering meer dan waard is en dat klanten gegarandeerd zullen komen.
Mijn vraag aan jullie is dus of jullie hier ervaring mee hebben? Had het zin en merkte je daadwerkelijk verschil?
Alvast bedankt!
www.starshow.nl
Licht // Geluid // Drive- in shows
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53185-seo-en-linkbuilding-de-investering-waard/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag