Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bulk consult
bulk consult
Hallo,
Ik zit momenteel in de handelswereld en krijg regelmatig te maken met een foutje van de leverancier op logistiek gebied. De meest voorkomende fout dat deze te laat is, maar er is ook wel eens stukgoed beschadigd. Nu heb ik echt geen tijd om iedere keer dat dit voorkomt het "standaard" klachtformulier van de leverancier in te gaan vullen. Omdat dit te tijdrovend is, heb ik in het jaargesprek met de leverancier niet concreet op papier hoe vaak deze de fout is in is gegaan en is het dus moeilijk voor me om verbetering of een eventuele schadevergoeding te eisen.
Is hier momenteel al iets voor dat ik de fouten van een leverancier snel en efficiënt kan registreren (in het ERP systeem)? En dat deze registratie van de fout misschien zelfs automatisch naar de leverancier verzonden word? En welke "fouten van leveranciers" zou ik allemaal moeten registreren?
Vind het niet eenvoudig om mijn wens uit te leggen, dus als er nog vragen zijn, stel ze gerust.
[verandering: titel]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag