ik zou graag (betaald) een curus doen die mij aan de basiskennis voor financiele planning, fiscale zaken en verzekeringen voor ondernemers helpt.
Dus iets wat mij high level uitleg geeft over zaken als:
- wat is de FOR,
- het verschil tussen banksparen en lijfrente,
- AOV versus broodfonds
- wanneer overstappen van 1mz naar BV
- ..., andere zaken waar je als ondernemer tegenaanloopt qua financiele planning, fiscale zaken en verzekeringen
Het doel is na afronden van de cursus te weten wat de mogelijkheden qua financiele toekomst ongeveere zijn een zinvol gesprek te kunnen voeren met mijn accountant.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NilsR
NilsR
ik zou graag (betaald) een curus doen die mij aan de basiskennis voor financiele planning, fiscale zaken en verzekeringen voor ondernemers helpt.
Dus iets wat mij high level uitleg geeft over zaken als:
- wat is de FOR,
- het verschil tussen banksparen en lijfrente,
- AOV versus broodfonds
- wanneer overstappen van 1mz naar BV
- ..., andere zaken waar je als ondernemer tegenaanloopt qua financiele planning, fiscale zaken en verzekeringen
Het doel is na afronden van de cursus te weten wat de mogelijkheden qua financiele toekomst ongeveere zijn een zinvol gesprek te kunnen voeren met mijn accountant.
Bestaat iets dergelijks?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54866-bestaat-er-een-online-basiscursus-fiscale-zaken-voor-ondernemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag