Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Up-date Higherlevel.nl

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

Morgenochtend vindt er een up-date plaats van ons forum. Het betreft hier:

- Friendly URL: naar verwachting zal dit een grote impact hebben op de zoekresultaten naar ons forum. I.v.m. de (Google)indexering worden redirects van oude URLs naar de nieuwe friendly URLs toegevoegd.

- Ons Ledenoverzicht ontsluit op dit moment HL-registraties met Nederlands adres. Deze wordt uitgebreid met internationale adressen. Dit, zodat je ook HL-leden kan vinden die in het buitenland wonen/ondernemen die, als je met die landen zaken wilt doen, je kunnen adviseren.

Ter info: je komt automatisch in het ledenoverzicht als je 5 inhoudelijke post hebt geplaatst en de laatste 2 jaar bent ingelogd. Uiteraard alleen als je je profiel ingevuld hebt.

- Aanpassingen/veranderingen in de beheerpagina's voor onze moderatoren in het admin deel. M.n. overzicht IP-ban en geautomatiseerd content-/spamfilter.

We verwachten tijdens het live zetten van bovenstaande up-dates geen hick-ups. Mocht dit wel het geval zijn, dan s.v.p. geduld. We monitoren dit.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Morgenochtend vindt er een up-date plaats van ons forum. Het betreft hier:

- Friendly URL: naar verwachting zal dit een grote impact hebben op de zoekresultaten naar ons forum. I.v.m. de (Google)indexering worden redirects van oude URLs naar de nieuwe friendly URLs toegevoegd.

- Ons Ledenoverzicht ontsluit op dit moment HL-registraties met Nederlands adres. Deze wordt uitgebreid met internationale adressen. Dit, zodat je ook HL-leden kan vinden die in het buitenland wonen/ondernemen die, als je met die landen zaken wilt doen, je kunnen adviseren.

Ter info: je komt automatisch in het ledenoverzicht als je 5 inhoudelijke post hebt geplaatst en de laatste 2 jaar bent ingelogd. Uiteraard alleen als je je profiel ingevuld hebt.

- Aanpassingen/veranderingen in de beheerpagina's voor onze moderatoren in het admin deel. M.n. overzicht IP-ban en geautomatiseerd content-/spamfilter.

We verwachten tijdens het live zetten van bovenstaande up-dates geen hick-ups. Mocht dit wel het geval zijn, dan s.v.p. geduld. We monitoren dit.

Geplaatst:

WalterBrokx

Ben benieuwd!

En succes! :-)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

Geplaatst:

WalterBrokx

Ben benieuwd!

En succes! :-)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Zojuist heeft up-date plaatsgevonden. Echter, we hebben een bug. Op topicniveau werkt de geel/oranje knop "nieuw" niet. Hier wordt aan gewerkt. Excuus voor het ongemak.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Zojuist heeft up-date plaatsgevonden. Echter, we hebben een bug. Op topicniveau werkt de geel/oranje knop "nieuw" niet. Hier wordt aan gewerkt. Excuus voor het ongemak.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Inmiddels is deze fout opgelost. Ik heb nu alles gecontroleerd en release is goed verlopen. Ik zie geen hick-ups.

Als je iets opmerkt dat (nog) niet goed werkt, verneem ik dat graag.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Inmiddels is deze fout opgelost. Ik heb nu alles gecontroleerd en release is goed verlopen. Ik zie geen hick-ups.

Als je iets opmerkt dat (nog) niet goed werkt, verneem ik dat graag.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Oeps... Ik bemerk dat als je reageert op een topic dat na het plaatsen van je posting de cursor naar topicstart gaat en niet naar laatste bericht. Ga ik doorgeven om te herstellen.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Oeps... Ik bemerk dat als je reageert op een topic dat na het plaatsen van je posting de cursor naar topicstart gaat en niet naar laatste bericht. Ga ik doorgeven om te herstellen.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Er zijn nog wat bugs ontdekt.

- als je email ontvangt met bericht dat er nieuwe reactie is op discussie waaraan je deelneemt, dan springt die link naar eerste bericht en niet naar het laatst gelezen bericht

- sommige links/URL's missen een post-identifier

Nogmaals excuus voor ongemak. We hopen vandaag wel alle bugs opgelost te hebben !

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Er zijn nog wat bugs ontdekt.

- als je email ontvangt met bericht dat er nieuwe reactie is op discussie waaraan je deelneemt, dan springt die link naar eerste bericht en niet naar het laatst gelezen bericht

- sommige links/URL's missen een post-identifier

Nogmaals excuus voor ongemak. We hopen vandaag wel alle bugs opgelost te hebben !

Geplaatst:

Richard Theuws

volgens mij gaat er ook iets mis als je een bestaand bericht aan wil passen; ik krijg continu 'dit board bestaat niet'

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Geplaatst:

Richard Theuws

volgens mij gaat er ook iets mis als je een bestaand bericht aan wil passen; ik krijg continu 'dit board bestaat niet'

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Thanks ! Ik geef ook deze bug door om te fixen.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Thanks ! Ik geef ook deze bug door om te fixen.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Bijna alle bugs zijn gerepareerd.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Bijna alle bugs zijn gerepareerd.

Geplaatst:

UwJurist

Ik krijg ook de melding dat het board niet bestaat toen ik een reus wilde uitdelen (aan jou Mickey vanwege je antwoord over de black box).

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Geplaatst:

UwJurist

Ik krijg ook de melding dat het board niet bestaat toen ik een reus wilde uitdelen (aan jou Mickey vanwege je antwoord over de black box).

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

In de karma functie zit inderdaad een bug. Deze wordt hersteld.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

In de karma functie zit inderdaad een bug. Deze wordt hersteld.

Geplaatst:

prinsrachid

Op 31-1-2017 om 15:38, Mikky Vrolijk (Kermie) zei:

Ons forum is dinsdag 31 jan. jl. op een aantal issues ge-up-date.

*geüpdatet. 8)

Het lijkt er trouwens op dat (bij mij althans) de "BEKIJK PREVIEW"-knop niet meer werkt, als je het te plaatsen bericht eerst nog wilt controleren.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Geplaatst:

prinsrachid

Op 31-1-2017 om 15:38, Mikky Vrolijk (Kermie) zei:

Ons forum is dinsdag 31 jan. jl. op een aantal issues ge-up-date.

*geüpdatet. 8)

Het lijkt er trouwens op dat (bij mij althans) de "BEKIJK PREVIEW"-knop niet meer werkt, als je het te plaatsen bericht eerst nog wilt controleren.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Die was nog niet gesignaleerd. Dank je wel voor melden. Ik geef het door.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

• Auteur

Die was nog niet gesignaleerd. Dank je wel voor melden. Ik geef het door.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.