Ik wil mijn eenmanszaak opzeggen omdat ik op dit moment niet de benodigde uren kan steken in de zaak. Over een aantal maanden (juli) verwacht ik weer tijd te hebben - en wil een nieuwe eenmanszaak inschrijven bij de KvK met een nieuwe naam - mijn huidige eenmanszaak heeft namelijk een suffe naam.
Ziet de KvK en belastingdienst dit als geheel nieuwe onderneming of - omdat het beide eenmanszaken zijn - als continuering van mijn huidige eenmanszaak?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jdruiter
jdruiter
Ik wil mijn eenmanszaak opzeggen omdat ik op dit moment niet de benodigde uren kan steken in de zaak. Over een aantal maanden (juli) verwacht ik weer tijd te hebben - en wil een nieuwe eenmanszaak inschrijven bij de KvK met een nieuwe naam - mijn huidige eenmanszaak heeft namelijk een suffe naam.
Ziet de KvK en belastingdienst dit als geheel nieuwe onderneming of - omdat het beide eenmanszaken zijn - als continuering van mijn huidige eenmanszaak?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55826-kvk-uitschrijveninschrijven-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag