• 0

Verkopers aannemen op no cure no pay Basis

Beste Leden,

 

Ik ben al een tijdje op zoek naar een antwoord over verkopers op ncnp basis. Heb de geheel internet doorgezocht en meerdere websites van bedrijven (direct marketing) maar heb alleen de fact dat niemand meer op zo een manier wil werken kunnen lezen.

Hopelijk kan iemand over de volgende vragen mij informeren?

-is het überhaupt toegestaan om een verkoper op ncnp basis in te huren?

-als ja waar zou ik ze kunnen vinden?

Op de 2 grootste platformen (freelance.nl en werk.nl) kun je namelijk niet meer zulke advertentie plaatsen!

Alvast bedankt voor de eventuele reacties,

Sabrina Fumarola

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Beste Leden,

 

Ik ben al een tijdje op zoek naar een antwoord over verkopers op ncnp basis. Heb de geheel internet doorgezocht en meerdere websites van bedrijven (direct marketing) maar heb alleen de fact dat niemand meer op zo een manier wil werken kunnen lezen.

Hopelijk kan iemand over de volgende vragen mij informeren?

-is het überhaupt toegestaan om een verkoper op ncnp basis in te huren?

Ja, als je maar voldoet aan de regels van het minimumloon.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij vraagt Sabrina (TS) eigenlijk waar zij een 'freelancer' kan vinden om de verkoop op "no cure, no pay" basis te doen.

En daarnaast of het wel mag...

 

Volgens mij (geen jurist!) mag het wel wanneer er duidelijk afgesproken is dat het zo is en er (uiteraard!) geen sprake is van een (verkapte) dienstbetrekking. Wanneer er een overeenkomst van opdracht is dus.

Er zijn wel meer ondernemingen die op 'no cure, no pay' basis hun diensten aanbieden namelijk. (Overigens moet je natuurlijk wel afwachten of je dan niet alsnog een rekening gepresenteerd krijgt, omdat de aanbieder wél vond dat er 'cure' was maar jij misschien niet...).

 

En dan de vraag waar je zo iemand vindt... Geen idee eigenlijk. Volgens mij zijn er niet veel 'gekken' die zomaar zonder verdere rechten e.d. de verkoop van een onbekend iets beloven te verzorgen (het zou maar een ondeugdelijk product zijn, om maar wat te noemen...!).

 

Link naar reactie
  • 0

Zou jij dat zelf doen als je verkoper zou zijn? Een waarom zou een (goede) verkoper dit voor jou willen doen?

 

En wanneer wil je dan betalen? Normaal gesproken betaal je een verkoper als er een opdracht is getekend, zelf dien je dan nog het geld bij jouw klant te halen. Daar kan ook maanden tussen zitten.

 

logo & grafisch design

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 281 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.