Ga naar inhoud

Verkeerd adres klanten buitenland kosten voor wie?

Geplaatst:

JLely

Zoals de titel eigenlijk al zegt, de klant vult een verkeerd adres in. Ik kan helaas niet elk adres gaan controleren zeker niet de adresseringen in het buitenland die anders zijn opgebouwd . nu bijvoorbeeld een klant die een huisnummer toevoeging vergeten is. Verzendkosten naar het buitenland zijn helaas al niet mis, maar voor wie zijn die kosten.. ?

Featured Replies

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Dat is maar net hoe jij dat geregeld hebt in jouw voorwaarden, lever jij inclusief of exclusief bezorgkosten?

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

JLely

  • Auteur

Dat is maar net hoe jij dat geregeld hebt in jouw voorwaarden, lever jij inclusief of exclusief bezorgkosten?

 

 

webwinkel, dus klant betaalt verzendkosten. bij grote orders ben ik daar niet zo moeilijk in dan betaal ik de verzendkosten zelf wel nogmaals maar het gaat hier om een order van 5 euro met 15 verzendkosten waarbij de klant een verkeerd postcode heeft ingevuld, het is geen groot bedrag , maar waarom moet het de ondernemer geld kosten als de klant het fout doet?

Geplaatst:

Ron van der Kolk

waarom moet het de ondernemer geld kosten als de klant het fout doet?

Als je als ondernemer geen risico liep, dan was het geen ondernemen...

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Geplaatst:

John B

nu bijvoorbeeld een klant die een huisnummer toevoeging vergeten is

 

het gaat hier om een order van 5 euro met 15 verzendkosten waarbij de klant een verkeerd postcode heeft ingevuld

 

Niet dat het veel uitmaakt, maar in je communicatie naar de klant zou ik wel duidelijk aangeven welke fout er precies is gemaakt.

 

Is de zending bij jou teruggekomen of kwam je er op een andere manier achter dat deze fout is gegaan? En weet je of de klant het product nog steeds wil hebben, ondanks de inmiddels opgelopen vertraging?

 

Geplaatst:

prinsrachid

Zoals de titel eigenlijk al zegt, de klant vult een verkeerd adres in. Ik kan helaas niet elk adres gaan controleren zeker niet de adresseringen in het buitenland die anders zijn opgebouwd . nu bijvoorbeeld een klant die een huisnummer toevoeging vergeten is. Verzendkosten naar het buitenland zijn helaas al niet mis, maar voor wie zijn die kosten.. ?

Wat is de oorzaak van het vergeten van de huisnummertoevoeging? Is dat een fout van de klant? Of is het een gebrek aan de website, waarop het bijvoorbeeld niet voldoende goed mogelijk is om een dergelijke toevoeging in te vullen?

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.