Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Perry76
Geachte medeondernemers,
Vandaag heb ik een mail ontvangen van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord over een levering die ik niet heb besteld die niet geleverd kon worden op een dag dat er de hele dag iemand thuis was.
In eerste instantie zijn dat al zaken waardoor ik dus niet op de bijgevoegde link ga klikken, maar eerst vriendje Google ga raadplegen.
Allereerst kwam ik tot de conclusie dat de straat waar het bedrijf gevestigd zou zijn maar tot nummer 10 door loopt (zoals te zien is op pagina 87 van dit .pdf). Volgens de mail kan ik op een link klikken (een .doc bestand) waarin ook de afzeneders te zien zal zijn. Mogelijk zijn afzeneders iets nieuws waar geld mee te verdienen valt ;D
Het gebruikte telefoonnummer geeft geen resultaten in Google.
Zoekende op het domeinnaam kom ik aan deze gegevens:--> Link <--
Mijn 2 vragen:
- Klopt het dat hier niks van klopt?
- Zijn er meerdere op dit forum die deze mail hebben gehad?
Hieronder de inhoud van de mail:
__________-
link naar virus doc niet-klikbaar gemaakt.