Heeft er iemand ervaring met flexibel werken? Ik werk vaak buiten de deur en onze bedrijfsdocumenten staan op dit moment op een NAS disk van Synology.
Voor degene op kantoor is dit gewoon een netwerkschijf zoals de HDD van de PC. Maar als ik onderweg ben kan ik alleen documenten van de schijf downloaden, bewerken en moet ik ze weer uploaden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paul Oudshoorn
Paul Oudshoorn
Beste forumleden,
Heeft er iemand ervaring met flexibel werken? Ik werk vaak buiten de deur en onze bedrijfsdocumenten staan op dit moment op een NAS disk van Synology.
Voor degene op kantoor is dit gewoon een netwerkschijf zoals de HDD van de PC. Maar als ik onderweg ben kan ik alleen documenten van de schijf downloaden, bewerken en moet ik ze weer uploaden.
Heeft iemand hiervoor een ingenieus idee?
Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57358-documenten-onderweg-bewerken-en-opslaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag