Ik heb in 2017 als zzper (parttime) gewerkt. Mijn administratie deed mijn boekhouder. Ik ben sinds 01-01-2018 weg bij hem en maak mijn facturen en boekingen zelf in een programma. Maar voor de IB Aangifte heb ik de cijfers van 2017 nodig. En mijn boekhouder geeft mijn dossiers niet terug. Hij heeft mijn kolommenbalans per mail gestuurd en zei dat ik dat kan gebruiken voor mijn ib aangifte. Klopt dat ? Is het niet beter als ik heel mijn administratie terug pak. En de 7jaar bewaarplicht? Stel dat er een boekenonderzoek komt en die wilt mijn administratie zien wat dan ?
grt
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bennieben
Beste mensen van HL,
Ik heb in 2017 als zzper (parttime) gewerkt. Mijn administratie deed mijn boekhouder. Ik ben sinds 01-01-2018 weg bij hem en maak mijn facturen en boekingen zelf in een programma. Maar voor de IB Aangifte heb ik de cijfers van 2017 nodig. En mijn boekhouder geeft mijn dossiers niet terug. Hij heeft mijn kolommenbalans per mail gestuurd en zei dat ik dat kan gebruiken voor mijn ib aangifte. Klopt dat ? Is het niet beter als ik heel mijn administratie terug pak. En de 7jaar bewaarplicht? Stel dat er een boekenonderzoek komt en die wilt mijn administratie zien wat dan ?
grt