Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
svenh
svenh
Als je het druk hebt dan is de verleiding groot om ultra korte berichten te versturen.
Je knalt een zin op je scherm, drukt op "verzenden" en je kan verder met de volgende taak op je lijstje.
Helaas ontbreekt bij ultra korte berichten vaak de context die je zelf wel in je hoofd hebt maar ontbreekt bij de lezer van je bericht.
Die kan dan niet veel meer doen dan de vraag terugkaatsen.
Helaas krijgt iemand die alle mail zo verstuurd heel veel van die vragen en is in een oogwenk al het overzicht kwijt en zal daarom niet meer reageren op mail.
Wat moet je daar nu mee als er met iemand niet te communiceren valt?
Alles proberen per telefoon te regelen?
Ik zie het nog wel gebeuren dat een gewone bestelling door hort-en-stoot-communicatie opeens een spoedje is geworden en dat ik dan alle zeilen bij moet zetten om alsnog op tijd te leveren. Wie gaat dan de overuren betalen?
Multiplex op zijn mooist:
https://pastjekastje.nl Je kastje mooi op maat
https://www.svendingtray.com Buikbakken voor promotie en hospitality, standaard en maatwerk:
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag