Ik ben op zoek naar ervaringen met flyeren / folderen. Zijn er ondernemers hier die nu nog goede leads halen uit deze manier van marketing? Of mensen die geregeld actie ondernemen na aanleiding van zoiets dergelijks in de bus?
Van online marketing weet ik meer dan genoeg, maar mijn ervaringen met deze offline manier is erg beperkt. Omdat ik merkte dat ik steeds minder post krijg tegenwoordig; begon ik juist te denken dat iets in de bus wel kan opvallen juist.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KeesWn
KeesWn
Goedendag!
Ik ben op zoek naar ervaringen met flyeren / folderen. Zijn er ondernemers hier die nu nog goede leads halen uit deze manier van marketing? Of mensen die geregeld actie ondernemen na aanleiding van zoiets dergelijks in de bus?
Van online marketing weet ik meer dan genoeg, maar mijn ervaringen met deze offline manier is erg beperkt. Omdat ik merkte dat ik steeds minder post krijg tegenwoordig; begon ik juist te denken dat iets in de bus wel kan opvallen juist.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58569-ervaring-met-flyeren-anno-2018/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag