Ik heb facturen met kredietbeperking. Ik betaal de facturen optijd zodat ik toch gebruik met die "extra" korting die de leverancier geeft. Maar hoe ga ik nou om met de btw. Moet ik zelf berekenen of het btw bedrag van de factuur overnemen. maar dan klopt het niet ivm kredietbeperking die er is verleend.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jansens
Jansens
Ik heb facturen met kredietbeperking. Ik betaal de facturen optijd zodat ik toch gebruik met die "extra" korting die de leverancier geeft. Maar hoe ga ik nou om met de btw. Moet ik zelf berekenen of het btw bedrag van de factuur overnemen. maar dan klopt het niet ivm kredietbeperking die er is verleend.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59005-kredietbeperking-en-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag