We hebben veel met tent en fiets getrokken en daarna met een kleine caravan, die we niet praktisch en toch te groot vonden.
Vandaar dat ik zelf een kleine caravan ontworpen heb die helemaal aan onze wensen voldoet. Blijkbaar niet alleen aan onze eigen wensen, gezien de vele reacties die we hebben gekregen. Daarop heb ik de caravan op diverse plaatsen geëxposeerd, onder andere op de Dutch Design Week.
Gezien de vele positieve reacties lijkt de doelgroep groter dan gedacht.
(De caravan is compact, licht van gewicht, zelfvoorzienend, gebouwd met degelijke en duurzame materialen, heeft een hoog slaapcomfort en is door de constructie van luifel(tent) ook in voor -en najaar te gebruiken. De caravan past daarnaast in de 'tiny house' beweging: kleiner, vrijheid, duurzaam, natuur, ect.)
Nu krijg ik regelmatig de vraag wanneer de caravan in productie gaat...
Ik ben vormgever en technisch onderlegd, maar heb geen goed idee hoe ik dit aanpak?
Stand van zaken:
Ontwerp en prototype aanwezig / middels exposities idee getest / finetunen heeft plaatsgevonden.
Op dit moment schrijf ik aan een ondernemingsplan.
Het liefst zou ik de caravan in eigen beheer willen produceren, omdat door het concept en de gebruikte materialen van deze caravan, samenwerking met een traditionele caravan producent niet voor de hand ligt.
Wie kan adviseren over de volgende stappen die ik moet ondernemen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
YZLG
YZLG
We hebben veel met tent en fiets getrokken en daarna met een kleine caravan, die we niet praktisch en toch te groot vonden.
Vandaar dat ik zelf een kleine caravan ontworpen heb die helemaal aan onze wensen voldoet. Blijkbaar niet alleen aan onze eigen wensen, gezien de vele reacties die we hebben gekregen. Daarop heb ik de caravan op diverse plaatsen geëxposeerd, onder andere op de Dutch Design Week.
Gezien de vele positieve reacties lijkt de doelgroep groter dan gedacht.
(De caravan is compact, licht van gewicht, zelfvoorzienend, gebouwd met degelijke en duurzame materialen, heeft een hoog slaapcomfort en is door de constructie van luifel(tent) ook in voor -en najaar te gebruiken. De caravan past daarnaast in de 'tiny house' beweging: kleiner, vrijheid, duurzaam, natuur, ect.)
Nu krijg ik regelmatig de vraag wanneer de caravan in productie gaat...
Ik ben vormgever en technisch onderlegd, maar heb geen goed idee hoe ik dit aanpak?
Stand van zaken:
Ontwerp en prototype aanwezig / middels exposities idee getest / finetunen heeft plaatsgevonden.
Op dit moment schrijf ik aan een ondernemingsplan.
Het liefst zou ik de caravan in eigen beheer willen produceren, omdat door het concept en de gebruikte materialen van deze caravan, samenwerking met een traditionele caravan producent niet voor de hand ligt.
Wie kan adviseren over de volgende stappen die ik moet ondernemen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59315-vervolgstappen-nieuw-product-in-de-markt-zetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag