Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik wil graag gebruik maken van de RSS functie van Higherlevel. Helaas begon mijn outlook programma moeilijk te doen toen ik een RSS programmaatje installeerde. Outlook werd zeer traag en soms kon ik geen berichten meer versturen. Kan iemand mij helpen?

Zijn er programmaatjes die buiten Outlook om werken?

Groet,

Jozua

Ik heb feedreader gedownload. Maar wanneer ik https://www.higherlevel.nl/ als adres opgeef, zegt hij dat dat een verkeerd adres is. Doe ik iets niet goed? Zie ik wat over het hoofd?

O ja, toen ik dat readertje met google wilde zoeken, veranderde er, als vanzelf leek het haast wel, iets in mijn browserinstellingen. Googlepagina was anders, alles groter. Ik dacht eerst dat het iets met de scherminstellingen te maken had. Toen ik daar had gekeken en op de resolutie klikte waar hij al op stond 1024 x 728 begon mijn beeldscherm ineens onrustig te worden. Voor mij zijn computers nog steeds magische dingen. Weet iemand wat er mis ging, of moet ik nou bij een andere discussie, een ander forum zijn?

Gek. Dat had ik dus geprobeerd, maar bij mij gaat hij dan gewoon naar www.higerlevel.nl.

Dat klopt de link die onder de RSS button zit is https://www.higherlevel.nl/rss/forum.php. maar als je daar op klikt dan is het adres van de pagina: www.higherlevel.nl.

Copy shortcut van de RSS button en er is niets aan de hand! ;)

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar