Weliswaar off topic als het gaat om Streya. Ik heb een geschil met een bouwvakker/zzp (slecht uitgevoerd werk en daarom gemotiveerd niet betaald ). De bouwvakker heeft nu IP Nederland op me afgestuurd. IPN stuur me eerst een sms dat ik moet betalen, zonder uitleg, binnen 3 dagen, daarna kreeg ik een mail met 2e aanmaning dat ik binnen 2 dagen moet betalen. Daarop heb ik gereageerd naar IPN met een gemotiveerde uitleg waarom ik niet betaal. IPN gaat hierop niet in en nu krijg ik een aankondiging dat ze een dagvaarding gaan opstellen en dat ik bezoek krijg van een gerechtsdeurwaarder binnen 5 dagen, waarschijnlijk het Noordhollands Incassokantoor. Zeer benieuwd naar jullie ervaringen met beide (IPN en NHIK) en hoe dit te stoppen, via rechter?
Alvast bedankt
aangepast door Richard Theuws Topic afgesplitst; gaat om een heel ander onderwerp dan het originele topic.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Boris1968
Boris1968
Weliswaar off topic als het gaat om Streya. Ik heb een geschil met een bouwvakker/zzp (slecht uitgevoerd werk en daarom gemotiveerd niet betaald ). De bouwvakker heeft nu IP Nederland op me afgestuurd. IPN stuur me eerst een sms dat ik moet betalen, zonder uitleg, binnen 3 dagen, daarna kreeg ik een mail met 2e aanmaning dat ik binnen 2 dagen moet betalen. Daarop heb ik gereageerd naar IPN met een gemotiveerde uitleg waarom ik niet betaal. IPN gaat hierop niet in en nu krijg ik een aankondiging dat ze een dagvaarding gaan opstellen en dat ik bezoek krijg van een gerechtsdeurwaarder binnen 5 dagen, waarschijnlijk het Noordhollands Incassokantoor. Zeer benieuwd naar jullie ervaringen met beide (IPN en NHIK) en hoe dit te stoppen, via rechter?Alvast bedankt
aangepast door Richard TheuwsTopic afgesplitst; gaat om een heel ander onderwerp dan het originele topic.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63107-geschil-met-opdrachtnemer-incassokantoor/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag