Ga naar inhoud

WELKOM IN 2020!

Geplaatst:

TwaBla

Eenieder een happy, gezond, lichtgewicht en duurzaam nieuw jaar toegewenst, zonder stikstof of lachgas!

Om het jaar leerzaam te beginnen wil ik suggereren dat we tevens wat opvallende zaken meenemen in dit topic.

Mij valt op: GeenStijl spreekt zich anno 2020 uit tegen hufterig gedrag en marcheert mee in de Telegraaf-voorhoede voor een vuurwerkverbod

aangepast door TwaBla

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Featured Replies

Geplaatst:

Cosara

NewYear-2020.jpg

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Geplaatst:

henkh

Sluit me graag aan bij TwaBla en Cosara met alle mooie wensen voor 2020.

10 uur geleden, TwaBla zei:

Eenieder een lichtgewicht  nieuw jaar toegewenst,

Vanaf 7 januari ga ik daar met mijn personal trainer serieus werk van maken :face-with-tongue:

• 3 weeks later...
Geplaatst:

DdeW79

Op 3-1-2020 om 23:03, henkh zei:

Vanaf 7 januari ga ik daar met mijn personal trainer serieus werk van maken :face-with-tongue:

En, lukt het om vol te houden?

Geplaatst:

henkh

Ja hoor, daar zorgt het uurtarief wel voor.  Sporten gaat goed, het laten varen van mijn Bourgondische levensstijl is nog een dingetje. :face-with-tears-of-joy:

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.