• 0

Gebeld door bouw&verbouw

Beste lezers,

 

Sinds 11 dagen sta ik KvK ingeschreven. Nu ben ik gister gebeld door een kerel van bouwenverbouw.nl

Hij  legde van alles uit om mijn bedrijf te promoten op hun site. Ik zag later op internet dat dit pure oplichting is. Ik heb ook al een factuur gehad van 253 ex btw. Ik heb de beste man duidelijk gemaakt dat ik eerst wil kijken of ik het wat vind. Ik had 14 dagen bedenk tijd, dit blijkt dus al niet te klopen aangezien  ik binnen 14 dagen moet betalen.  

Is er iemand die mij hiermee kan helpen, en hoe ik dit op kan lossen. Mailen en bellen haalt niets uit er word niet op gereageerd.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
19 minuten geleden, TwaBla zei:

 

Zeg maar dat het een oude bekende is. Een zusje van Bedrijvenpagina (Mediatrend). Hebben ze een dossier van dat al bijna twintig jaar oud is. :partying-face:

Mediatrend/Bedrijvenpagina zeggen mij allemaal niks, maar goed om te weten en dat zal ik zeker melden! 

Link naar reactie
  • 0
13 minuten geleden, Gast zei:

Schrale troost is de aanstaande wetswijziging: Invoering geen ongevraagde telefonische verkoop meer (per 1 juli 2021)

 

Mvg,

 

Wigbolt

Hopelijk worden gehaaiden zoals bouwenverbouw.nl/mediatrends/bedrijvenpagina.nl met die wetswijziging een halt toegeroepen. Inmiddels ben ik enorm veel kabaal aan het maken op klacht.nl

 

Want vanmiddag ben ik net na de lunchpauze gebeld met zogenaamd een oplossing die mij 66,- Euro gaat kosten. Terwijl ik gewoon heel die overeenkomst/abonnement ontbonden wil hebben. En anders gaan we lekker door tot naar een Rechtbank. 

Link naar reactie
  • 0
Gast Wigbolt
Quote

Nu ben ik gister gebeld door een kerel van bouwenverbouw.nl

Heb je een naam en achternaam van deze kerel?

Is ook een manier, live tijdens telefoongesprek naar LinkedIn (als je dat praktisch kunt op moment van benaderen).
 

Mvg,

 

Wigbolt

Link naar reactie
  • 0
10 uur geleden, Gast zei:

Is ook een manier, live tijdens telefoongesprek naar LinkedIn (als je dat praktisch kunt op moment van benaderen).

 

Mosterd na de maaltijd. 

Mensen die streetsmart / ervaren  genoeg zijn om dát te bedenken of te doen ; die zullen ook niet snel in een acquisitiescam  trappen, denk je niet? 

 

Vraag blijft dus: hoe geven we al die starters een paar zakken mosterd vóór of tijdens de maaltijd? 

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 1
14 uur geleden, Norbert Bakker zei:

Vraag blijft dus: hoe geven we al die starters een paar zakken mosterd vóór of tijdens de maaltijd? 

 

Volgens mij is het één van de onderwerpen die aan de orde komt bij inschrijving in het handelsregister. Er zit ook een foldertje in het kennismakingspakket dat expliciet waarschuwt voor dit soort telefoontjes. En dan heb je nog incidentele voorlichtingscampagnes.

 

Kan zijn dat acquisitie door middel van onregulaire cold calls straks door de rechtbank geaccepteerd wordt als een reden om de bewijslast om te keren. Dat is mogelijk op basis van de wet tegen acquisitiefraude en dan moet de eisende partij bewijzen dat er geen sprake is van misleiding. Er zijn nu al rechters die dat doen bij onvolledige geluidsopnames: aannemen dat de eisende partij geen gebruik maakt van de mogelijkheid om wilsovereenkomst te bevestigen door het hele gesprek op te nemen. Dan wordt dus de gedaagde geloofd, als die beweert misleid te zijn.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Op 8-6-2021 om 22:06, TwaBla zei:

 

Zeg maar dat het een oude bekende is. Een zusje van Bedrijvenpagina (Mediatrend). Hebben ze een dossier van dat al bijna twintig jaar oud is. :partying-face:

Ik heb goed nieuws, wie aanhoudt die wint!!! Nog voordat ik mijn verhaal deed bij Fraudehelpdesk.nl of de KvK benaderde om dit te melden ben ik gebeld en zoals jullie in de afbeelding kunnen zien hebben per direct mijn abonnement/overeenkomst vernietigd. 

 

Ik raad een ieder aan om gewoon veel kabaal te maken en SiteCompany te exposen als ze ongevraagd facturen sturen. 

 

Met vriendelijke groet!!

Reactie SiteCompany.jpg

Link naar reactie
  • 0

Chris_84, hoe ga je nu mede-ondernemers helpen of behoeden?

Je bent kennelijk de verplichting aangegaan om klachten te verwijderen.

 

Geldt dat ook voor jouw reacties hier?

 

Mvg,


Wigbolt

Link naar reactie
  • 1
30 minuten geleden, Gast zei:

Chris_84, hoe ga je nu mede-ondernemers helpen of behoeden?

Je bent kennelijk de verplichting aangegaan om klachten te verwijderen.

 

Geldt dat ook voor jouw reacties hier?

 

Mvg,


Wigbolt

Nee, ik heb mijn klachten NIET verwijderd. Mijn tweede klacht hebben ze wel van klacht.nl afgehaald. Eerste klacht staat er nog wel op, als zijnde afgehandeld en de klachtkompas staat er ook nog steeds. Ik was ook nooit van plan om ze te verwijderen!!!

 

Mijn reacties hier verwijder ik nimmer!! Laat me door niemand de les voorlezen. 

Link naar reactie
  • 0

hoi hoi, 

 

hoe is dit bij jullie uiteindelijk gegaan? hebben jullie wel/niet betaald en welke stappen hebben hun ondernomen?

 

Mij is namelijk precies hetzelfde gebeurd. Ik werd gebeld door dit bedrijf en heb helaas ja gezegt op hun diensten, onwetende dat dit dikke vette fraude is natuurlijk. hun bellen en willen me nergens mee tegemoet komen. er is geen bedenktijd of annuleringskosten mogelijk. het bedrag van 300 euro moet volgens hun betaald worden en anders sturen ze aanmaningen. terwijl ik ons bedrijf met heel erg goed zoeken pas tussen de andere 16.000 schildersbedrijven kan vinden. 

 

Tot nu toe heb ik een aangetekende brief geleverd dat er nergens schriftelijk akkoord is gegeven en ik de overeenkomst ontbind. 

 

wat hebben jullie gedaan en hoe is het verlopen? graag hoor ik jullie mening /  ervaringen hierin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.