Ik heb een interieur advies bureau. Een onderdeel van de ontwerp is een Mood-board waarbij je a.d.v. foto's uit bladen een collage maakt die de sfeer van het ontwerp weergeeft.
Hiervoor heb ik via marktplaats voor zeker 100 euro woonbladen gekocht. Een stuk goedkoper dan in de winkel. Maar particulieren maken natuurlijk geen facturen. Sommige heb ik opgehaald en contant betaald.
Kan ik deze bladen wel opvoeren? De bedragen die ik heb overgemaakt zijn via mijn prive bankrekening gegaan omdat ik toen nog geen bedrijfsbankrekening had.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jan66
jan66
Ik heb een interieur advies bureau. Een onderdeel van de ontwerp is een Mood-board waarbij je a.d.v. foto's uit bladen een collage maakt die de sfeer van het ontwerp weergeeft.
Hiervoor heb ik via marktplaats voor zeker 100 euro woonbladen gekocht. Een stuk goedkoper dan in de winkel. Maar particulieren maken natuurlijk geen facturen. Sommige heb ik opgehaald en contant betaald.
Kan ik deze bladen wel opvoeren? De bedragen die ik heb overgemaakt zijn via mijn prive bankrekening gegaan omdat ik toen nog geen bedrijfsbankrekening had.
Ik ben benieuwd
Groetjes Janet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6674-artikelen-van-marktplaats-zonder-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag