Bofa telefoondienst houdt zich bezig met telefoonbeantwoording voor bedrijven.
Wanneer bedrijven niet bereikbaar willen of kunnen zijn, kan men gebruik maken van onze telefoonbeantwoording.
Middels een doorschakeling van hun telefoon naar een telefoonnummer van ons, komen de inkomende gesprekken bij ons uit.
Wij beantwoorden deze uit naam van het bedrijf en verwerken deze volgens het protocol welke de klant ons heeft opgedragen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Website diverse keren aangepast en telkens blijven monitoren om zo tot het juiste recept te komen.
Zoveel mogelijk transparantie proberen te scheppen zodat men weet wat men heeft en wat het kost.
De echtheid van het team en de werkzame mensen in beeld brengen. Geen stockfoto's dus maar vooral laten zien wie voor de klant de telefoon kan opnemen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
We zorgen er voor dat onze klanten bereikbaar zijn wanneer ze dat zelf niet zijn.
Door beantwoording van het gesprek loopt een eventuele prospect minder snel naar een concurrent. ( de bellers weten immers dat ze worden teruggebeld)
Daarnaast zijn ook huidige klanten tevreden dat de telefoon wordt beantwoord en zijn ze gerust nu ze weten dat iemand met hun "probleem" aan de slag gaat.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Transparant in alles, wie we zijn, wat we doen en wat het kost
Qua tarief zitten we net iets boven in het midden t.o.v onze concurrenten.
We werken ook enkel met ervaren telefonistes en de meesten hiervan zitten op middelbare leeftijd. Dit is in mijn ogen zeer belangrijk omdat zij snel kunnen schakelen en hun ervaring de kwaliteit ten goede komt.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik wil graag weten hoe jullie tegen mijn website aankijken. Waar zou je op afhaken.
Over het algemeen krijg ik veel bezoekers op basis van mijn organische vindbaarheid. Echter de conversie is te laag.
We hebben al veel gedaan deze omhoog te krijgen maar het lukt niet voldoende.
Uit analytics blijkt dat ook veel bezoekers afhaken op de tarievenpagina.
Aangezien de tarieven niet veel verschillen met die van mijn concurrentie ( die overigens niet allemaal alle tarieven tonen) begrijp ik niet goed waarom men juist daar niet doorpakt of offertes aanvraagt.
Dus graag vanuit het perspectief vanuit een prospect feedback, waarom je af zou haken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Bofa telefoondienst houdt zich bezig met telefoonbeantwoording voor bedrijven.
Wanneer bedrijven niet bereikbaar willen of kunnen zijn, kan men gebruik maken van onze telefoonbeantwoording.
Middels een doorschakeling van hun telefoon naar een telefoonnummer van ons, komen de inkomende gesprekken bij ons uit.
Wij beantwoorden deze uit naam van het bedrijf en verwerken deze volgens het protocol welke de klant ons heeft opgedragen.
We zorgen er voor dat onze klanten bereikbaar zijn wanneer ze dat zelf niet zijn.
Door beantwoording van het gesprek loopt een eventuele prospect minder snel naar een concurrent. ( de bellers weten immers dat ze worden teruggebeld)
Daarnaast zijn ook huidige klanten tevreden dat de telefoon wordt beantwoord en zijn ze gerust nu ze weten dat iemand met hun "probleem" aan de slag gaat.
Transparant in alles, wie we zijn, wat we doen en wat het kost
Qua tarief zitten we net iets boven in het midden t.o.v onze concurrenten.
We werken ook enkel met ervaren telefonistes en de meesten hiervan zitten op middelbare leeftijd. Dit is in mijn ogen zeer belangrijk omdat zij snel kunnen schakelen en hun ervaring de kwaliteit ten goede komt.
Ik wil graag weten hoe jullie tegen mijn website aankijken. Waar zou je op afhaken.
Over het algemeen krijg ik veel bezoekers op basis van mijn organische vindbaarheid. Echter de conversie is te laag.
We hebben al veel gedaan deze omhoog te krijgen maar het lukt niet voldoende.
Uit analytics blijkt dat ook veel bezoekers afhaken op de tarievenpagina.
Aangezien de tarieven niet veel verschillen met die van mijn concurrentie ( die overigens niet allemaal alle tarieven tonen) begrijp ik niet goed waarom men juist daar niet doorpakt of offertes aanvraagt.
Dus graag vanuit het perspectief vanuit een prospect feedback, waarom je af zou haken.
Alvast bedankt voor jullie feedback.
Groet Ronny
ps het gaat dus om https://bofatelefoondienst.nl/
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67690-feedback-over-website-gevraagd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag