Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mary ZZP Netherlands
Mary ZZP Netherlands
MIJN SITUATIE
Ik ben eenmanszaak. Ik meld me bij KVK aan als personal shopper. Ik doe een persoonlijke verzendservice in Nederland.
Ik koop artikelen voor mijn klant. Hij woont buiten Europa. Ik verzend items naar zijn land. Zijn land heeft geen btw-stelsel.
MIJN VRAAG
Als het artikel bijvoorbeeld 100 euro kost, moet hij mij dan 121 euro betalen? Dank je wel.
TRANSLATION
I am a self-employed. I register myself at KVK as a personal shopper. I do a personal shipping service in The Netherlands.
I buy items for my customer. He lives outside Europe. I ship items to his country. His country has no VAT system.
Here is my question. For example, if the item costs 100 euros, does he need to pay me 121 euros? Thank you.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71572-factureer-met-btw-of-zonder-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag