Ga naar inhoud

Webshop in Laadpalen

Geplaatst:

D3nstyle

  Wijziging ivm URL vergeten. 

aangepast door D3nstyle
URL vergeten

Featured Replies

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Oww, ik zie in één oogopslag (te)veel tekstprobleempjes, waardoor verwarring zou kunnen ontstaan; degene die ik er even uitlicht: een offerteaanvraag kost €359,00, maar is toch vrijblijvend?

Ik begrijp (denk ik) wat je bedoelt te zeggen, maar zet iemand in met verstand van goed tekstgebruik.

Dat kost misschien wat geld, maar kan een hoop leed besparen. 

 

Ook op het eerste gezicht (op mijn mobiel): een frisse en overzichtelijke site, dus daarmee zeer op de goede weg.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

Ruben Goudswaard - Allbyonewebsites

Kleine tikfout in de footer:

Alle soortenn laadpaal en wallbox kopen voor thuis of 

When you're good for your customers, the customers will be good for you.

Geplaatst:

Ward van der Put

  • Moderator

Laat de teksten eens goed langslopen, door een ander, want iedereen is blind voor eigen taalfouten.

 

Het afwisselend gebruik van u en je is heel vermoeiend. Het lijkt er daardoor op of je teksten van anderen hebt hergebruikt en 'verrijkt' met eigen tekst in spreektaal, bijvoorbeeld:

 

Quote

Hou altijd rekening met wat jouw meterkast aankan, als je bijvoorbeeld load balancing ga gebruiken kan je hoger afzekeren als zonder.

 

Die is handiger met techniek dan met taal, denk je dan, tot je tegen technische fouten aanloopt:

 

Quote

Thuis opladen met een 220 Volt aansluiting: Acht uur

Het is al ruim twintig jaar 230 volt, met kleine letter of 230 V met afkorting.

Geplaatst:

DaMedia

Bij een outlet denk ik niet direct aan nieuwe spullen, als ik zou zoeken op laadpalen zou ik jullie website waarschijnlijk overslaan.

Bij plaatjes betonnen laadpalen staan ook houten laadpalen?

Teksten staan veel fouten in.

Ik moet op formulieren veel keuzes maken van zaken waar ik geen verstand van heb. Misschien duidelijk aangeven wat je doelgroep is, lijkt nu meer gericht op professionele afnemers dan op consument.

aangepast door DaMedia

Geplaatst:

D3nstyle

  • Auteur

Bedankt voor jullie feedback, ik zal zeker de teksten laten doornemen! 

Veel teksten heb ik ook laten schrijven, dus ik zal deze ook nog goed na laten lopen. 

 

Wij zijn gericht op particulieren, de mensen die rechtstreeks zouden kopen weten precies wat ze willen. 

Voor andere hebben wij het offerte formulier gemaakt, dit zou een makkelijk formulier moeten zijn voor iedereen. 

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator
1 uur terug, D3nstyle zei:

Veel teksten heb ik ook laten schrijven, dus ik zal deze ook nog goed na laten lopen. 

Dan hoop ik dat je die tekstschrijver niet betaald hebt...

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

Gast Wigbolt

@D3nstyle, is deze webshop officieel dealer van de genoemde merken en hoe zit dat met installatie en garantie?

 

Ik zou eerlijk gezegd niet direct een paar honderd EURO besteden in deze webshop als ik vergelijk met de andere aanbieders. Dit is niet negatief bedoeld, maar zie de uitdaging om vertrouwen van nieuwe klanten te winnen...

 

...mijn twijfel zit in of ontstaat bij de gekozen handels- en domeinnaam en in de product- en informatieteksten.

 

In de AV wordt een e-mailadres zonder tussenstreepje (-) genoemd, terwijl dit online anders gecommuniceerd wordt. Detail, maar toch...

 

Algemene vraag is of het gebruikelijk is om een telefoonnummer is AV te noemen. Nu ontbreekt dit.

 

Mogelijk is dit een kwestie van net even slimmer of correcter presenteren, want in de privacy policy wordt juist weer wel een tweede telefoonnummer genoemd.

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt

Geplaatst:

D3nstyle

  • Auteur

Goedemorgen!

 

Bedankt voor de feedback, ondertussen al een aantal dingen aangepast. 

Ik zal nog even kijken hoe ik het beste aan kan geven dat wij premium dealer zijn van de merken. 

 

Bedankt! Mvg Dennis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.