Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste groep geplaatst heb...
Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende:
Er zijn binnen ons bedrijf 3 personen werkzaam die inkomende bestellingen noteren (telefonisch), ontvangen (app) en kunnen inlezen (email)
Hierin gaan we nog heel ouderwets te werk: telefonisch opgegeven bestellingen worden in een papieren agenda opgeschreven, emails en apps printen we uit. Alles wordt op volgorde van datum gelegd.
Nu zoeken wij een oplossing "in de cloud", een soort "online kalender". Alle telefonische bestellingen zouden dan direct op de juiste datum ingeboekt moeten worden door degene die de telefoon opneemt. Voor ontvangen emails en apps zou het handig zijn als die meteen doorgestuurd kunnen worden naar een bepaalde datum in die "online kalender".
Ter aanvulling: Het is niet de bedoeling dat klanten zelf hun bestellingen kunnen inboeken (zoals mensen bijvoorbeeld online een afspraak kunnen maken bij een kapper)
Ook hoeft het niet geintegreerd te worden in een boekhoudprogramma.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen omschrijven en dat iemand mij kan wijzen op (een) geschikt(e) programma('s) hiervoor. Het hoeven niet per se gratis programma's te zijn.
Het zou mooi zijn als iemand me op het goede pad kan brengen. Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johanna2021
Johanna2021
Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste groep geplaatst heb...
Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende:
Er zijn binnen ons bedrijf 3 personen werkzaam die inkomende bestellingen noteren (telefonisch), ontvangen (app) en kunnen inlezen (email)
Hierin gaan we nog heel ouderwets te werk: telefonisch opgegeven bestellingen worden in een papieren agenda opgeschreven, emails en apps printen we uit. Alles wordt op volgorde van datum gelegd.
Nu zoeken wij een oplossing "in de cloud", een soort "online kalender". Alle telefonische bestellingen zouden dan direct op de juiste datum ingeboekt moeten worden door degene die de telefoon opneemt. Voor ontvangen emails en apps zou het handig zijn als die meteen doorgestuurd kunnen worden naar een bepaalde datum in die "online kalender".
Ter aanvulling: Het is niet de bedoeling dat klanten zelf hun bestellingen kunnen inboeken (zoals mensen bijvoorbeeld online een afspraak kunnen maken bij een kapper)
Ook hoeft het niet geintegreerd te worden in een boekhoudprogramma.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen omschrijven en dat iemand mij kan wijzen op (een) geschikt(e) programma('s) hiervoor. Het hoeven niet per se gratis programma's te zijn.
Het zou mooi zijn als iemand me op het goede pad kan brengen. Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72253-bestellingenorders-online-inboeken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag