Een aantal jaar geleden hebben wij een webshop verkocht. Ik heb destijds altijd spijt gehad van de verkoop, maar het was destijds niet anders. Nu alles anders is wil ik mijzelf weer op deze markt begeven.. In de verkoop overeenkomst stond een onderdeel concurrentiebeding.
Onderstaand de paragraaf:
Non-concurrentiebeding en staken van het gebruik van de naam
Verkoper verbindt zich jegens Koper zich te onthouden van activiteiten in de EU, in welke vorm
of hoedanigheid dan ook, die vergelijkbaar zijn of concurreren met de Webshop, gedurende
een periode van 3 (drie) jaar na de Leveringsdatum.
Kan ik nu zonder problemen een concurrent van mijn oude webshop opzetten?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
E de B
E de B
Beste leden,
Een aantal jaar geleden hebben wij een webshop verkocht. Ik heb destijds altijd spijt gehad van de verkoop, maar het was destijds niet anders. Nu alles anders is wil ik mijzelf weer op deze markt begeven.. In de verkoop overeenkomst stond een onderdeel concurrentiebeding.
Onderstaand de paragraaf:
Kan ik nu zonder problemen een concurrent van mijn oude webshop opzetten?
De 3 jaar zijn al ruim voorbij.
Met vriendelijke groet,
E de B
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72286-concurrentiebeding-verlopen-mag-ik-nu-alles-weer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag