Goedemorgen, voor een nieuw op te zetten onderneming zou ik graag wat plus- en minpunten van jullie horen van een te kiezen rechtsvorm. Voornamelijk in het kader van aansprakelijkheid, gemak, kosten.
De situatie: op dit moment heb ik zelf een eenmanszaak. Samen met een andere ondernemer (die ook een eenmanszaak heeft) is er een nieuwe activiteit die we samen willen opstarten. Hierbij twijfelen we over welke rechtsvorm het beste te kiezen is, maar we willen in ieder geval deze activiteiten gescheiden houden van onze huidige werkzaamheden.
Mocht er aanvullend iets nodig zijn hoor ik het graag. Alvast super bedankt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
romero78
romero78
Goedemorgen, voor een nieuw op te zetten onderneming zou ik graag wat plus- en minpunten van jullie horen van een te kiezen rechtsvorm. Voornamelijk in het kader van aansprakelijkheid, gemak, kosten.
De situatie: op dit moment heb ik zelf een eenmanszaak. Samen met een andere ondernemer (die ook een eenmanszaak heeft) is er een nieuwe activiteit die we samen willen opstarten. Hierbij twijfelen we over welke rechtsvorm het beste te kiezen is, maar we willen in ieder geval deze activiteiten gescheiden houden van onze huidige werkzaamheden.
Mocht er aanvullend iets nodig zijn hoor ik het graag. Alvast super bedankt.
Groet,
Romero
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72315-rechtsvorm-nieuw-op-te-zetten-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag