Volgens mij staat er een fikse fout momenteel op de site van het ondernemersplein.
Hier staat op vermeld dat sekswerkers ondanks de lockdown wel mogen werken, maar alle andere berichten van de overheid geven het tegenovergestelde aan.
Wat ik weet is werken ook in deze beroepsgroep niet toegestaan...maar als je het nu lees op de site dan is het voor de branche...gaan met die banaan !!
Regels voor contactberoepen (zoals kapper, visagist)
Deze informatie is geplaatst door
Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
< 1 min lezen
Op deze pagina:
Wat zijn contactberoepen?
Schoonmaken
Heeft u een contactberoep (u bent bijvoorbeeld kapper, tatoeëerders, of nagelstylist)? Er gelden sinds 18 december strenge coronamaatregelen:
U moet gesloten zijn tot en met 14 januari 2022.
Alleen (para)medische contactberoepen en sekswerkers kunnen hun werk voortzetten. Er geldt een mondkapjesplicht, met uitzondering van behandelingen aan het gezicht en sekswerkers en hun klanten.
Heeft u een paramedisch contactberoep? U moet tussen 17.00 en 5.00 uur gesloten zijn.
Heeft u een locatie met een winkelfunctie? Dan moet u de regels voor winkels volgen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ted Maton
Ted Maton
Volgens mij staat er een fikse fout momenteel op de site van het ondernemersplein.
Hier staat op vermeld dat sekswerkers ondanks de lockdown wel mogen werken, maar alle andere berichten van de overheid geven het tegenovergestelde aan.
Wat ik weet is werken ook in deze beroepsgroep niet toegestaan...maar als je het nu lees op de site dan is het voor de branche...gaan met die banaan !!
Regels voor contactberoepen (zoals kapper, visagist)
Deze informatie is geplaatst door
Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)
< 1 min lezen
Op deze pagina:
Wat zijn contactberoepen?
Schoonmaken
Heeft u een contactberoep (u bent bijvoorbeeld kapper, tatoeëerders, of nagelstylist)? Er gelden sinds 18 december strenge coronamaatregelen:
U moet gesloten zijn tot en met 14 januari 2022.
Alleen (para)medische contactberoepen en sekswerkers kunnen hun werk voortzetten. Er geldt een mondkapjesplicht, met uitzondering van behandelingen aan het gezicht en sekswerkers en hun klanten.
Heeft u een paramedisch contactberoep? U moet tussen 17.00 en 5.00 uur gesloten zijn.
Heeft u een locatie met een winkelfunctie? Dan moet u de regels voor winkels volgen.
www.belastingpapieren.nl.
www.erotiekbelastingen.nl
www.opting-in.info
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72602-fout-op-site-ondernemersplein-sekswerkers-mogen-wel-werken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag