Ik ben van plan om een business te starten, een sector in de indoor gaming. Het idee/spel is 90% technisch en uitgevonden door een Canadees bedrijf, momenteel hebben zij ±5 vestigingen in Canada/Amerika. Het bedrijf heeft voor de uitvinding (een specifieke/gedetailleerde) octrooi zowel in Canada en Amerika. De octrooien zijn niet geregistreerd in EU. Ik vind het een top idee. Ik wil een zeer vergelijkbare business starten in Nederland.
Hoe moet ik mijzelf beschermen voor toekomstige geschillen?
Is het noodzakelijk om een soort gelijke octrooi aan te vragen (binnen de EU)?
Welke mogelijke risico's kan ik verwachten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edgard van Klave
Edgard van Klave
Beste Leden,
Ik ben van plan om een business te starten, een sector in de indoor gaming. Het idee/spel is 90% technisch en uitgevonden door een Canadees bedrijf, momenteel hebben zij ±5 vestigingen in Canada/Amerika. Het bedrijf heeft voor de uitvinding (een specifieke/gedetailleerde) octrooi zowel in Canada en Amerika. De octrooien zijn niet geregistreerd in EU. Ik vind het een top idee. Ik wil een zeer vergelijkbare business starten in Nederland.
Hoe moet ik mijzelf beschermen voor toekomstige geschillen?
Is het noodzakelijk om een soort gelijke octrooi aan te vragen (binnen de EU)?
Welke mogelijke risico's kan ik verwachten?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag