Re:HL Borrel in Breukelen

Aanbevolen berichten

Ik was er om 17 uur. Daarna Edo, daarna SallyM (die we 1 kwartier lang niet herkenden, dom !) en Kleverlaan. Moest om 18 uur er al weer vandoor.

 

Klein, intiem & gezellig.

 

Volgende keer dus een bordje neerzetten zodat als jij een HL lid niet herkent, in ieder geval het HL lid de groep herkent. Van 7 tot half 9 was het nog steeds een gezellig klein groepje, wel een deels ander groepje denk ik.

 

Volgende keer wel een plekje kiezen met betere dranktoevoer.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie

Christine ! Ik heb je gemist ! Dang - :-X

 

Ja, jij was te vroeg of ik te laat. Moest nog ff offerte maken, dat gaat toch voor.

 

Wat is je suggestie voor de volgende keer ?

 

Ergens waar je ook een klein hapje kunt eten. Nu had ik van te voren op kantoor een boterhammetje genomen en bij thuiskomst een pizza besteld, maar dat valt dan weer niet lekker. Ik vind East of Eden altijd wel relaxed.

 

dagdag

Christine

Link naar reactie

We hebben de 16e een borrel bij ons op kantoor. Misschien een beetje snel en je moet wat geleuter over ondernemen en investeren aanhoren, maar het is gratis en je kan er parkeren. Reserveren via www.businessangels.nl

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hehe.. de borrels in de garage zijn altijd wel gezellig - ik kan alleen zo 123 niet precies terugvinden wie er wat gaan vertellen (blijf een beetje in limbo hangen tussen die site en nebib.nl).

 

Nils wel even een puntje van aandacht denk ik, want ik raak ook volkomen de weg kwijt als ik meer informatie wil over de 16e.........

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Het is eerst een informatiesessie over Informal Investors en dan borrel/open huis met Iki en Tapas Toegang is gratis. De borrel is puur een off-line ontmoetingsgelegenheid voor ondernemers en investeerders in het algemeen, ook geschikt voor HL'ers. Zelf ben ik elders, maar mijn maat Ben is er wél.


Geachte dames, heren,

 

Met steun van het Ministerie van EZ/Technopartner organiseert NeBIB een aantal informatieve sessies over Risicokapitaal. Op vrijdag 16 december aanstaande vindt de bijeenkomst waarvoor u zich heeft ingeschreven plaats bij NeBIB, Eendrachtlaan 2a in Breukelen.

 

Deze sessies zijn vooral interessant voor jonge ondernemers en de beginnende privé-investeerder of Business Angel. Door ervaren koppelaars en ondernemers krijgt u een overzicht van de aandachtspunten bij informal investment.

 

De inleidingen gaan over de risicokapitaalmarkt en de verschillende soorten geld, de eisen en eigenschappen behorend bij een goede investeerder en over aandachtspunten bij mogelijke samenwerking. Daarnaast wordt er bij de deelnemers expliciet gewezen op de nodige vereisten bij de voorbereiding en planning en de benodigde kwaliteiten van product of dienst (innovatief, onderscheidend, marktkansen).

 

Om de eigen opties door te nemen kan later een vervolggesprek plaatsvinden met één van de NeBIB -partners. Bovendien krijgt iedere bezoeker een gratis exemplaar van de Gids Startkapitaal.

 

Programma:

14.30 - 15.00 uur Ontvangst

15.00 - 15.30 uur Inleidende presentatie door Ben Lacor

15.30 - 16.00 uur Het nut van coaching

16.00 - 16.15 uur Pauze

16.15 - 17.00 uur Parallelsessies: - Voorbereiding en planning (ondernemers)

- Ervaringen en vragen (investeerders)

17.00 uur Afsluitende borrel

 

Routebeschrijving:

Vanaf A2 afslag Breukelen, onderaan de afrit richting Breukelen aanhouden. Na de brug over het Amsterdam-Rijnkanaal op de rotonde linksaf de Straatweg op. Deze weg blijven volgen tot u aan uw linkerhand een Shell station ziet. Vóór het Shell station linksaf de Eendrachtlaan inrijden en direct parkeren.

 

Aanmelden (gratis) via www.businessangels.nl

 

Graag tot ziens op de 16e!

 

Met vriendelijke groet,

Ben Lacor

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jammer dat ik er de 2e niet was, maar toen heb ik mijn haar laten fohnen door Orkaan Delta ;D

Aanstaande vrijdag kan ik helaas ook niet ...

 

wie heeft de eer/lef om de HL-nieuwjaarsborrel te plannen?

IK ! Maar dan wordt het wel Den Haag ...

 

De datum is dan 6 januari !?!?!

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Gezellige bijeenkomst, met een goed verhaal, bedankt Nebib !

Mijn accuutjes zitten weer lekker vol.

 

Ik wil de starters toch aanraden dit soort bijeenkomsten te bezoeken, het is goed voor je netwerk,en je krijgt een beter inzicht in de financieringsmogelijkheden voor jouw bedrijf.

daarnaast komt er menige bedrijfskundige tip voorbij, en natuurlijk kritische opmerkingen waar altijd weer iets van blijft hangen.

 

 

 

 

Link naar reactie

 

 

Ik wil de starters toch aanraden dit soort bijeenkomsten te bezoeken, het is goed voor je netwerk,en je krijgt een beter inzicht in de financieringsmogelijkheden voor jouw bedrijf.

daarnaast komt er menige bedrijfskundige tip voorbij, en natuurlijk kritische opmerkingen waar altijd weer iets van blijft hangen.

 

 

 

 

 

Precies, daarom: Wie gaat er nog meer de 30ste, bijeenkomst van BAN, Eindhoven vindt die plaats..

Some achieve greatness, some are born great and some have greatness trust open them.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.