Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken om zelf een kleine verpakkingslijn op te zetten om droge levensmiddelen te gaan her verpakken. Dus aankopen in bulk en deze dan te verpakken voor de retail. De inkoop en afzetmarkt heb ik in beeld.
Nu ben ik voor mezelf een kostenplaatje aan het opzetten om te zien of alles rendabel is en ik moet dus weten waar ik rekening mee moet houden.
Zijn er forum leden die hier ervaring mee hebben en mij wat tips kunnen geven waar ik zeker rekening mee moet houden?
- zijn er specifieke eisen aan de ruimte waar ik in ga verpakken?
- zijn er specifieke eisen aan de verpakkingen ? Mag plastic bijvoorbeeld nog? (product gaat in een doorzichtige gesealde plastic verpakking)
- moet ik bepaalde diploma's hebben?
- in hoeverre ben ik aansprakelijk als er met de producten iets fout is? (ik koop merk X, verpak dit en verkoop het als merk Y (mijn eigen merk).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Derek-Jan
Derek-Jan
Ik ben de mogelijkheden aan het bekijken om zelf een kleine verpakkingslijn op te zetten om droge levensmiddelen te gaan her verpakken. Dus aankopen in bulk en deze dan te verpakken voor de retail. De inkoop en afzetmarkt heb ik in beeld.
Nu ben ik voor mezelf een kostenplaatje aan het opzetten om te zien of alles rendabel is en ik moet dus weten waar ik rekening mee moet houden.
Zijn er forum leden die hier ervaring mee hebben en mij wat tips kunnen geven waar ik zeker rekening mee moet houden?
- zijn er specifieke eisen aan de ruimte waar ik in ga verpakken?
- zijn er specifieke eisen aan de verpakkingen ? Mag plastic bijvoorbeeld nog? (product gaat in een doorzichtige gesealde plastic verpakking)
- moet ik bepaalde diploma's hebben?
- in hoeverre ben ik aansprakelijk als er met de producten iets fout is? (ik koop merk X, verpak dit en verkoop het als merk Y (mijn eigen merk).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74555-verpakkingslijn-levensmiddelen-opzetten-waar-moet-ik-op-letten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag