• 0

Waar taart laten bedrukken/printen?

Ik zoek voor een relatiegeschenk aan een klant een bakker

die een lekkere taart kan voorzien van een opdruk naar eigen

ontwerp. Kent iemand een banketbakker in de randstad die zoiets

kan maken en verzenden. Heeft iemand hiermee ervaring?

Ik weet dat het technisch kan (er is eetbare inkt op ouwel)

 

met vriendelijke groet, Dirk Pieter

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Dirk Pieter,

 

Als het echt een bijzondere relatie is kun je ook even bij www.detaart.com kijken.

Siemon de Jong en consorten maken de meest bijzondere taarten die er zijn en hij is daar inmiddels redelijk bekend mee geworden.

 

Ik heb hun creaties diverse malen mogen proberen en dat was elke keer weer lekker en bijzonder.

 

Groeten Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

in a´dam in de haarlemmerstraat, vlak bij de bioscoop aan de andere kant van de weg zit een banketbakker die dit ook levert en ook die taarten zijn verrukkelijk. helaas heb ik geen adresgegevens maar je zit in a´dam dus op de fiets is ´t ie zo gevonden.

eet smakelijk.

René

 

Serendipity: datgene wat op je pad komt en je verder brengt op de weg des levens.

 

Serendipity

Link naar reactie
  • 0

Resul-taart....

 

Relaties verrast, de taart smaakte erg lekker. De foto opdruk was veel kleiner dan afgesproken. Doorsnede taart rond 25cm, opdruk 15 x 15 cm (terwijl ik het ontwerp heb laten zien en duidelijk had aangegeven wat ik wilde (aflopend rond, geen tuttige decoratie). Kleuren waren goed. Reactie bakker op mijn opmerkingen: wij zijn taart ontwerpers...De taart koste 38,50 euro / stuk, genoeg voor 10 a 12 personen. Ik heb de taarten wel afgenomen (2 stuks) want wilde twee relaties bijzonder verassen, maar was er zelf niet zo happy mee. Volgende keer ga ik niet meer naar de haarlemmerstraat.

 

Voor wie dit ook wil proberen: Laat heel duidelijk weten wat je verwacht / wilt ( en dan nog blijft het een verassing).

 

 

bedrukte_taart.thumb.jpg.dafeb73403b5d250b003ffd39c49481b.jpg

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
  • 0

Reactie bakker op mijn opmerkingen: "wij zijn taartontwerpers."

 

Foute reactie. Ze kunnen alleen maar vierkantjes bedrukken. Is een soort zeefdruk met eetbare inkt. Er zijn banketbakkers die een hele taart naar wens maken. Zie Taart op Maat. De Taart van mijn Tante waar Karen naar verwijst, maakt ook prachtige creaties, zie ik net. Yumme!

bus_gvb.thumb.JPG.dc667640ed1dc4f5a788f323f291eb83.JPG

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

hallo,

ik ben nieuw hier op de site.

En heb dit onderwep van a tot z gelezen.

Verder heb ook ik een tip voor een eventuele volgende keer als je taart gaat bestellen...

Een banketbakker is echt geen taartontwerper!!!

Die discussie heb ik ook met een banketbakker mogen voeren omdat hij mij iets probeerde te verkopen wat ik overduidelijk niet had opgegeven als opdracht.

Ze denken vaak te commercieel en zijn niet klantgericht.

 

Nee, via via kwam ik terecht bj Saskia, een echte ontwerpster van taarten.

Zij maakte voor onze kinderen de taart die ze bedoelden en ook de prijs/kwaliteit verhouding was top

Ze heeft een website www.sassiescake.nl.

 

Nee nogmaals echte banketbakkers lijken me uitgestorven...

 

..Marco... :D

Link naar reactie
  • 0

Het was niet mijn bedoeling om reclame te maken voor mezelf, maar ik zag dat ze op zoek waren bedrukte taarten vandaar.

 

Zelfreclame wordt hier niet zo gewaardeerd, maar je kan bv als bakker advies geven of vertellen waar klanten op moeten letten. En je mag bv een domeinnaam in je signatuur zetten, plus contactgegevens op je naampagina. Een beetje promotie mag dus best, als je maar niet overdrijft.

 

Succes! ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.